stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 460498
  • 03 خرداد 1402 - 12:20
4

دویدن در پیست‌های کرمانشاه رایگان می‌شود

قلم | qalamna.ir :

 به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بزودی استفاده عموم مردم از پیست‌های دوومیدانی مجموعه های ورزشی کرمانشاه رایگان می شود.

فرهمند سال افزون، بااشاره به واگذاری بسیاری از مجموعه های ورزشی کرمانشاه در قالب ماده ۸۸، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت توسعه ورزش در بین مردم، تلاش داریم تا اماکنی که بُعد همگانی دارند را بصورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.

وی از پیست های دوومیدانی به عنوان یکی از این اماکن نام برد و افزود: در این راستا، طبق برنامه ریزی صورت گرفته بزودی استفاده از پیست های دوومیدانی کرمانشاه، بجز برای چند ساعت، در باقی ساعات روز رایگان خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: از آنجایی که تیم های شهر باید یک تایم اختصاصی را برای تمرین در پیست های دوومیدانی داشته باشند، برای همین ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر را برای تمرین آنها اختصاص می دهیم.

وی افزود: استفاده عموم مردم از این پیست‌ها بویژه در دو مجموعه ورزشی آزادی و ۱۵ خرداد در مابقی ساعات روز رایگان خواهد بود.

سال افزون در خصوص ساعت اختصاص یافته برای تمرین بانوان در این پیست‌ها هم گفت: در پیست مجموعه ورزشی آزادی ساعت تمرین بانوان هفته‌ای سه روز از هشت تا ۱۰ صبح خواهد بود و بنا داریم همین تایم را هم در پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به واگذاری زمین چمن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد، مقرر شده در زمان تایم رایگان دوومیدانی بانوان، زمین چمن هم در اختیار فوتبال بانوان باشد تا مشکلی برای تمرین آنها پیش نیاید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.