stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 460707
  • 06 خرداد 1402 - 22:38
1

امیدوارم فوق العاده جنگی را در شش استان به صورت کامل اجرا کنیم

امیدوارم فوق العاده جنگی را در شش استان به صورت کامل اجرا کنیم
این مقام مسئول گفت: امیدوارم در برنامه هفتم توسعه با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد موضوع فوق العاده جنگی را در شش استان به صورت کامل اجرایی کنیم.
قلم | qalamna.ir :

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرایی شدن کامل لحاظ و پرداخت فوق العاده جنگی که مختص ایثارگران و رزمندگان شش استان غربی کشور است ابراز امیدواری کرد.

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه و جایگاه ایثارگران در آن با اشاره به مصوبات ایثارگری در سه سال گذشته در خانه ملت خاطرنشان کرد: نمایندگان ملت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی در زمینه مسائل ایثارگری تصویب کرده اند که از جمله آنها می توان به تصویب قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و فراهم شدن بستر اشتغال‌زایی فرزندان شهدا و جانبازان اشاره کرد. همچنین در زمینه اشتغال برای جامعه ایثارگری کارهایی در حال انحام است؛ اگر چه آن طور که باید و شاید کامل نیست تا بگوییم تمام و کمال بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز امیدواری در زمینه به‌روزرسانی قوانین ایثارگری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاءالله در برنامه هفتم گله برحق ایثارگران و رزمندگان در زمینه لحاظ و پرداخت فوق العاده جنگی که مختص شش استان غربی کشور است، به صورت کامل اجرایی شود. البته گله آنها به حق است و این فوق العاده در حال حاضر به شاغلین پرداخت می شود.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در برنامه هفتم توسعه با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد موضوع فوق العاده جنگی را در شش استان به صورت کامل اجرایی کنیم. اگر چه در حال حاضر این موضوع برای بازنشستگان هم باید انجام شود اما تلاش می کنیم تا در برنامه هفتم یک نگاه جدی از سوی دولت و مجلس به خانواده معزز شهدا و ایثارگران شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.