stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 461122
  • 16 خرداد 1402 - 18:42
3

خدمات درمانی توسط سه کاروان سلامت در خوزستان ارائه گردید

خدمات درمانی توسط سه کاروان سلامت در خوزستان ارائه گردید
خوزستان - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: سه کاروان سلامت در یک ماه اخیر توسط اعضای داوطلبان این جمعیت به مردم مناطق محروم سه شهرستان خدمت درمانی ارائه کردند.
قلم | qalamna.ir :

بیژن فتاحی راد معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: سه کاروان سلامت از سوی امور داوطلبان هلال احمر استان با هدف ارائه خدمت بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار سه شهرستان خوزستان فعالیت کردند، این کاروان‌ها در روستای “بنه مهدی” و “دره نوح” از شهرستان شوشتر، “انتهای شریفی” در بندر ماهشهر و “اسلام آباد سنگبری” از توابع شهرستان بهبهان مستقر و خدمات رسانی کردند.

این مقام مسئول افزود: این کاروان‌ها خدماتی از قبیل غربالگری شامل سنجش فشار و میزان قند خون، معاینه رایگان توسط پزشکان داوطلب، ارائه خدمت از سوی کارشناسان مامایی، خدمات روانشناسی و ارائه خدمت در بخش تغذیه ارائه شد و در برخی موارد مراجعان به متخصصان مربوطه ارجاع شدند.

فتاحی راد بیان‌کرد: با مشارکت خیران، داوطلبان و جمعیت هلال احمر هلال احمر یک میلیارد ریال برای فعالیت این سه کاروان سلامت هزینه شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: این کاروان‌ها با حضور ۴۱ نفر از پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب در کنار اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیش از ۲۷۰ نفر از اهالی روستاهای مذکور خدمات رسانی کردند.

هلال احمر در کنار بهداشت در حوزه بهداشت و درمان و ارائه خدمات پزشکی ورود می‌کند و با برپایی کاروان های سلامت به مردم مناطق محروم استان خدمات درمانی ارائه می دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.