stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 461913
  • 02 تیر 1402 - 3:15
1

واکنش نامزد انتخابات ۱۴۰۰ به ادعای رئیسی!

قلم | qalamna.ir :
بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:
من اطلاعی ندارم که ایشان این کار را انجام داده است. آنچه که در انتخابات گذشته مشخص شد، این بود که انتخابات به شکل مهندسی‌شده بود و دلیلی که بنده انصراف دادم این بود که حضور بنده و یک اصلاح‌طلب دیگر غیر گروه کسانی بودیم که دور هم و با هم آمده بودند که هر کدام نقشی را ایفا کنند تا رئیسی، رئیس دولت شود. ما نقش گرم‌کننده تنور را ایفا می‌کردیم به همین دلیل انصراف دادم.
این مطلب مهم است که بعد از گذشت نزدیک به دو سال از این تصدی، همچنان در گذشته بمانیم و مطالبی عنوان کنیم که قابل اثبات هم نیست و حتی اثبات آن هم مشکلی را حل نمی‌کند. اکنون دولت باید بیشتر پاسخگوی وعده‌هایی باشد که در مورد تورم، حفظ ارزش پول ملی، رفاه و آسایش مردم، نحوه ارتباطات و اینترنت و موضوعات ساخت سالی یک میلیون وجود دارد. وعده‌های صریحی که داده، ولی هر کدام درست عکس آن عمل شده است.
در مصاحبه یکی از مسئولان خواندم که تازه برای بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار مسکن زمین تهیه شده است. ایران به این بزرگی برای یک میلیون که چه عرض کنم برای بیش از ۴۰ میلیون مسکن زمین وجود دارد. اگر این خبر راست باشد و مانند دیگر خبرها نباشد و با گذشت ۲ سال تازه به اینجا رسیده‌ایم که برای یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد زمین تهیه کنیم و کارهای بروکراسی آن انجام شده، ساخت ۴ میلیون مسکن توسط این دولت ۴۰ سال طول می‌کشد.
به خاطر دارم عده‌ای از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و امری را به وجود آوردند که چندین سال است توقف‌های بسیاری در توسعه اقتصادی و سیاسی کشورمان در منطقه به وجود آورد و این شرایط فرصتی شد برای سعودی و حضور اسرائیل در منطقه و ضرر و زیان‌های وحشتناک عمیقی به شکل تاریخی به کشور وارد کرد. الان رئیسی می‌گوید که عربستان دشمن نبوده درحالی‌که همان زمان عباراتی درباره این کشور به کار برده بود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.