stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 461974
  • 24 خرداد 1402 - 19:19
2

ایده‌های فن‌آورانه دانشجویان در حوزه آب و کشاورزی از سوی سازمان آب و برق خوزستان حمایت می‌شود

ایده‌های فن‌آورانه دانشجویان در حوزه آب و کشاورزی از سوی سازمان آب و برق خوزستان حمایت می‌شود
مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان‌ گفت: ایده های فن‌آورانه و پایان‌نامه‌های کاربردی دانشجویان دانشگاه که در راستای سیاست‌های آبی استان باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.
قلم | qalamna.ir :

 داریوش بهارلویی در نشست هم‌اندیشی با اساتید و‌ مسئولان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، اظهار داشت: دانشگاه کشاورزی خوزستان جزو‌ معدود دانشگاه‌های تخصصی در بخش کشاورزی و آب است که ظرفیتی مناسب برای توسعه استان است.

وی افزود: ظرفیت تجهیزاتی، کارگاهی، آزمایشگاهی و پتانسیل‌ تخصصی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه در زمینه‌های مرتبط با نیازمندی‌های سازمان آب و برق می‌تواند در بخش مسائل آب و کشاورزی یاری‌رسان استان است.

مدیر پژوهشی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به حمایت سازمان از پژوهش‌های کاربردی در زمینه‌ طرح‌های پایان‌نامه‌ای با اولویت مقطع دکتری و رشته‌های مرتبط با آب گفت: این سازمان در راستای سیاست‌های آب و کشاورزی استان فرصت‌های مطالعاتی تعریف و حمایت کند.

بهارلویی تصریح کرد: وجود امکانات پیشرفته آزمایشگاهی بی‌نظیر دانشگاه در آزمایشگاه مرکزی و امکان انجام خدمات آزمایشگاهی به عنوان آزمایشگاه معتمد برای نیازمندی‌های سازمان آب و برق یکی از دیگر مزیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی افزود: برای ایجاد نشاط علمی می‌توانیم به طور مشترک یک رویداد ایده‌پردازی بین مرکز رشد دانشگاه و سازمان آب و برق خوزستان ، متناسب با حوزه‌های مختلف برگزار کنیم.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.