stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 462601
  • 18 تیر 1402 - 3:16
1

حمله تروریستی به  کلانتری ۱۶ زاهدان

حمله تروریستی به  کلانتری ۱۶ زاهدان
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند و با نیروهای مستقر در کلانتری درگیر شدند. این درگیری پس از چند ساعت و شهید شدن دو نیروی انتظامی خاتمه یافت.
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مهاجمان ۴ نفر بوده اند، درباره این درگیری گفت: « آن‌ها در پوشش ارباب‌رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری را داشتند.» سردار جلیلیان  با بیان اینکه تروریست‌ها توسط عوامل کلانتری زمین‌گیر شدند، افزود: دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند. وی تصریح کرد: اوضاع امنیت اطراف کلانتری به حالت عادی برگشته و کلانتری ۱۶ کوی شهدا مشغول خدمات‌رسانی هستند.خبرگزاری تسنیم درباره درگیری  می‌گوید مهاجمان مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو‌ نفر اقدام به انفجار کردند.این در حالی است که معاون امنیتی سیستان وبلوچستان گفته بود که مهاجمان برای ورود به کلانتری از «نارنجک» استفاده کردند و کمربند انتحاری نداشتند.او همچنین گفت که «حمله کنندگان وارد برجک کلانتری شدند، اما نتوانستند وارد محوطه کلانتری بشوند.»
در همین حال مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای به  این حملۀ مسلحانۀ واکنش نشان داد و گفت: حادثه حملۀ افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان موجب تاسف و تالم شدید گردید. اگرچه تاکنون ابعاد این جریان برای بنده مشخص نیست و از کیفیت این حمله و اینکه چه گروه یا افرادی پشت آن هستند، بی‌اطلاع هستم، اما پیشاپیش نگرانی و برائت خویش را از هر نوع خشونت و حملۀ مسلحانه و هر حرکتی که باعث ناامنی باشد اعلام می‌دارم. از مردم شریف استان سیستان‌وبلوچستان به‌ویژه زاهدان تقاضا دارم ضمن حفظ آرامش و خویشتنداری، از هر نوع حرکت و عملی که باعث ناامنی می‌شود پرهیز کنند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.