stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 463001
  • 27 تیر 1402 - 3:15
1

دوستان اصولگرا  دعوا نکنند

دوستان اصولگرا  دعوا نکنند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، تاکید کرد: به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.
ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات یک وضعیت ویژه دارد، البته شوخی می‌کنند و می‌گویند در این ۴۰ سال گفتید، ما در موقعیت خاص قرار داریم اما این‌بار فرق دارد.
وی ادامه داد: در انتخابات تک تک آدم‌ها را می‌شمارند که این به معنی مشروعیت و میزان همدلی و همراهی مردم با حاکمیت است. باید تلاش کنیم این حضور و مشارکت بیشتر شود. متاسفانه هم دولت و هم مجلس مستقر به قول هواشناسی ها رکورد کمینه دارند که لازم است موانع مشارکت را احصا کنیم و وزن عادلانه بدهیم.این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مشارکت در انتخابات پیشین مجلس اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند در انتخابات مجلس قبل، کرونا بود و مردم به پای صندوق‌های رأی نیامدند. درست اما این‌ همه مانع است. یک عده هم می‌گویند اصلاح‌طلب و اصولگرا فرقی با هم ندارند و نمی‌آیند رای دهند.
باهنر با تاکید بر اینکه نهادهای سیاسی و اجتماعی باید برای مطالبه مشروع و به حق مقام معظم رهبری لبیک بگویند، تصریح کرد: این که به‌به و چه‌چه بگویند، کافی نیست. باید بگویند برنامه برای جلب توجه و ایجاد روزنه‌های امید برای مردم چیست و همه هم موثر هستند؛ شورای نگهبان، مجلس و وزارت کشور.
وی با بیان اینکه متأسفانه در هنگام انتخابات نامزدها یک صحبت‌ها و وعده‌های را می‌دهند که عجیب و غریب و نشدنی است، تصریح کرد: در مصاحبه‌ای گفتم ۹۰ درصد نمایندگان که دور اول نماینده می‌شوند، نه می‌دانند اختیارات‌شان چیست و نه وضع مملکت چگونه است. فکر می‌کنند اختیارات‌شان چهار بند از خدا کمتر است. همین مجلس فعلی سه الی چهار تذکر علنی از آقا گرفته است. قبلا به ما هم می‌گفتند و مثلا آقای حجازی قبل از مجلس به رئیس مجلس می‌گفتند، ایشان هم به ما می‌گفتند.به گفته دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، نمایندگان دقت کنند وعده‌های غیرمتعارف ندهند. اغتشاشا‌گر، برانداز و این دسته حساب‌شان جدا است اما واقعیت این است که ما یک عده رقیب سیاسی داریم که تلاش می‌کنیم که ردشان ‌کند و بعد هم می‌گویم حضور پر شور باشد.
وی افزود: انتخابات فرقش با راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس که در سال گذشته بی نظیر بود، این است که تک تک آدم‌ها را می‌شمرند. ۲۵ میلیون نفر اگر شرکت کنند، با ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر فرق می‌کند و این را پیگیری کنیم تا بتوانیم به مطالبه حضرت آقا جامعه عمل بپوشانیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.