stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 463453
  • 07 مرداد 1402 - 19:16
1

مهارت آموزی ۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی

مهارت آموزی ۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی
خوزستان - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی در کارگاه‌های فنی و مهارتی آموزش و پرورش و همچنین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در حال مهارت آموزی هستند.
قلم | qalamna.ir :

مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت هفته ملی مهارت در حاشیه بازدید از کارگاه‌های هنرستان فتح المبین اهواز اظهار داشت: باید به سمت برگزاری طرح‌های مهارتی در استان حرکت کنیم تا جوانانی دارای مهارت و با انگیره کار پرورش دهیم، تابستان فرصت خوبی برای مهارت آموزی نوجوانان و جوانان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار نفر دانش آموز در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان ثبت نام کرده اند افزود: سه هزار دانش آموز نیز در کارگاه‌های مهارت آموزشی آموزش و پرورش در حال آموزش هستند.

حمیدی نژاد با تاکید بر اینکه توسعه رشته‌های فنی و مهارتی در اولویت آموزش و پررورش خوزستان است ادامه داد: طرح “نوجوان ماهر ” یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی این قشر با رشته‌های مهارتی و ایجاد بستری برای ورود دانش آموزان به بازار کار و اشتغال است که در هفته ملی مهارت در حال برگزاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: آموزش رشته‌های فنی و حرفه ای یکی از برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که لازم الاجرا است که در استان صنعتی خوزستان باید بیشتر پرداخته شود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.