stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 463827
  • 17 مرداد 1402 - 3:15
0

موج امید در اقتصاد هند درخشان‌تر شد

موج امید در اقتصاد هند درخشان‌تر شد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: رشد خدمات هند در ماه جولای بر اساس تقاضای شدید به بالاترین حد ۱۳ سال گذشته رسید. یک نظرسنجی تجاری نشان داد که بخش خدمات هند در ماه گذشته با افزایش قابل توجهی تقاضا علیرغم افزایش فشارهای تورمی، با سریع‌ترین سرعت خود در ۱۳ سال گذشته گسترش یافت.

شاخص مدیران خرید خدمات هند از ۵۸.۵ ژوئن به ۶۲.۳ در ماه جولای افزایش یافت که انتظارات در نظرسنجی رویترز را برای کاهش به ۵۸ مخدوش کرد. این بالاترین میزان شاخص از ژوئن ۲۰۱۰ بود و به مدت دو سال بالای ۵۰ باقی مانده است.

پولیانا دی لیما، معاون مدیر اقتصادی S&P Global Market Intelligence اظهار کرد: انعطاف‌پذیری بخش خدمات بر نقش حیاتی آن در تقویت اقتصاد هند تأکید می‌کند، نتایج شاخص مدیران خرید برای جولای تاکنون به سهم قابل توجه این بخش در تولید ناخالص داخلی کلی برای سه ماهه دوم مالی اشاره دارد.

بر اساس آخرین نظرسنجی رویترز، انتظار می‌رود اقتصاد هند در سه ماهه جولای تا سپتامبر ۶.۲ درصد رشد کند. تقاضای کلی قوی باقی ماند. در حالی که زیرشاخص کسب و کار جدید نشان داد تقاضا از اگوست ۲۰۲۱ افزایش یافته است و سرعت رشد بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۱۰ بوده است. تقاضای بین‌المللی نیز افزایش یافت و در جولای به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.بر اساس گزارش رویترز، شرکت‌ها همچنان به اضافه کردن تعداد کارمندان ادامه دادند و ترتیب فعلی استخدام را افزایش دادند. با این حال، با تغییر کمی نسبت به ژوئن، نرخ استخدام ضعیف باقی ماند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.