stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 463997
  • 21 مرداد 1402 - 16:29
1
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

تخصیص بخشی از منابع بانک‌ها جهت حمایت و گسترش از صنایع

تخصیص بخشی از منابع بانک‌ها جهت حمایت و گسترش از صنایع
خوزستان - این مقام مسئول گفت: بانک‌ها باید بخش مهمی از منابع خود را برای حمایت و گسترش صنایع کوچک اختصاص دهند و موانع بر سر راه فعالیت و همچنین راه‌اندازی این صنایع را از میان بردارند.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا فلاح رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن تبریک مناسبت ۲۱ مردادماه، روز ملی صنایع کوچک اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی و صنایع کوچک در کنار کارخانه‌ها و صنایع تولیدی بزرگ، به رونق اقتصادی و ایجاد شغل برای جوانان کمک بزرگی می‌کنند و از این رو باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرند.

این مقام مسئول افزود: بانک‌ها باید بخش مهمی از منابع خود را برای حمایت و گسترش این بخش مهم اختصاص دهند و موانع بر سر راه فعالیت و همچنین راه‌اندازی این صنایع را از میان بردارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: فعالیت صنایع کوچک باعث می‌شود برای جوانان فرصت شغلی ایجاد شود تا از آسیب‌های اجتماعی دور باشند و از این رو حمایت از صنایع کوچک در استان بسیار مهم است.

فلاح ادامه داد: صنایع در مقیاس کوچک چرخ‌های واقعی اقتصادی هستند و سازمان صمت استان تمام تلاش خود را برای حمایت از این صنایع به منظور جلوگیری از تعطیلی این واحدها انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در سال‌های اخیر بر تقویت و توسعه و حمایت از صنایع به ویژه صنایع پایین دستی تاکید کرده‌اند و این سازمان نیز با برگزاری جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش دارد تا بهترین حمایت را از فعالان حوزه صنعت و تولید داشته باشد.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: سازمان صمت خوزستان آمادگی کامل دارد تا از صنایع کوچک و فعالیت‌های این واحدها در حوزه تولید، حمایت همه جانبه داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.