stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 464158
  • 25 مرداد 1402 - 15:16
1

مرز‌های شرقی کشور دیوارگذاری شود

مرز‌های شرقی کشور دیوارگذاری شود
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
علیرضا پاک فطرت با بیان این مطلب گفت: دشمن و داعش به هیچ چیزی رحم نمی‌کند و به هر اجتماعی حمله می‌کند اینکه اجازه دهیم وارد کشور شوند و اسلحه هم بیاورند برای ما زشت است و در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.
 وی ادامه داد: وظیفه وزیر کشور است که بودجه بگیرد و مرز‌های شرقی کشور را یکبار برای همیشه دیوارگذاری کند. مجلس نیز آمادگی کمک در این زمینه را دارد. اگر هرسال ۵۰کیلومتر مرز‌ها را دیوارگذاری کرده بودند این اتفاقات نمی‌افتاد باید هرکسی هم‌بدون پاسبورت وارد کشور می‌شود را از کشور خارج کنند.
پاک فطرت گفت: توجه داشته باشیم که در این اتفاق بهترین‌ها شهید شدند و قداست حرم‌ها از بین رفت و در شهری اتفاق افتاده است که شهر توریستی است بخشی از اقتصاد این شهر با صنعت توریسم است و قطعا خارجی‌ها نگاه می‌کنند وقتی چنین اتفاقی می‌افتد دیگر تمایلی به حضور در ایران ندارند و تقریبا اقتصاد این شهر فلج می‌شود. این مسئله به امنیت استانی ربطی ندارد و مرز‌ها باید کنترل شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.