stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 464335
  • 26 مرداد 1402 - 20:42
0

پیشرفت ۵۰ درصدی واگذاری هفت تپه به توسعه نیشکر

پیشرفت ۵۰ درصدی واگذاری هفت تپه به توسعه نیشکر
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روند واگذاری هفت تپه به توسعه نیشکر را امیدوارکننده دانست.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا دورباشی زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روند واگذاری هفت تپه به توسعه نیشکر را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: با پیگیری های مستمر مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و مکاتبات ایشان در روزهای اخیر با ریاست محترم جمهور و معاون اول محترم رئیس جمهور، موضوع مهم انتقال مالکیت و واگذاری هفت تپه به توسعه نیشکر بسیار امیدوارکننده و تاثیرگذار بود.

دورباشی زاده بیان داشت: با دستورات مستقیم و پیگیری های مکرر وزیر محترم اقتصاد و جلسات مستمر مدیرعامل محترم توسعه نیشکر با بانک های عامل توسعه نیشکر، بانک ملی به تعهدات خود عمل و کلیه امور هفت تپه را به توسعه نیشکر با تفویض کامل اختیارات واگذار و می توان گفت که پنجاه درصد مسیر واگذاری طی شده است؛ همچنین به حول قوه الهی و با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مستمر، بانک صادرات دیگر بانک عامل توسعه نیشکر، به تعهدات خود عمل خواهد نمود.

وی افزود: در این جریان مکاتبات و پیگیری‌های اداری، بر تعیین تکلیف کارخانه رب گوجه و بازگشت کامل آن به شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز تاکید شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز داشت: با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر و شرکت های تحت مجموعه آن از نظر بودجه به شکل خودگردان می‌باشد؛ از این پس، وظیفه ما در مجموعه بزرگ شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه سنگین تر از قبل می‌باشد و می بایست با تلاش و دلسوزی بیشتر باعث رونق تولید و موفقیت بیشتر این شرکت اصیل و با قدمت گردیم.

وی در پایان به نقش مهم فعالان و نمایندگان کارگری در بحث واگذاری اشاره نمود و گفت: جا دارد از تلاش‌ها، تعهد و مسئولیت پذیری کلیه همکاران زحمتکش در همه رده‌ها، نمایندگان و فعالان دلسوز کارگری و نیز حمایت همه مسئولین شهرستانی و استانی تشکر و قدردانی نمود. همچنین به حول قوه الهی و با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مستمر، بانک صادرات دیگر بانک عامل توسعه نیشکر، به تعهدات خود عمل خواهد نمود.

او افزود: در این جریان مکاتبات و پیگیری‌های اداری، بر تعیین تکلیف کارخانه رب گوجه و بازگشت کامل آن به شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز تاکید شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.