stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 464481
  • 02 شهریور 1402 - 19:09
1

افزایش متقاضیان صدور گذرنامه ایام اربعین در خوزستان

افزایش متقاضیان صدور گذرنامه ایام اربعین در خوزستان
خوزستان - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان روند مراجعه متقاضیان گذرنامه اربعین حسینی در استان را روبه افزایش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مراکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ الی هفت هزار نفر است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حکیم عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: اداره گذرنامه برای تسریع و تسهیل سفر زائران اربعین حسینی خدمات مختلفی از جمله ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج لیبل(برچسب) بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج و .. انجام می‌دهد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن روز اربعین آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه برای زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) روز به روز در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خصوص تنوع خدمات اداره گذرنامه به زائران راهپیمایی اربعین حسینی گفت: تمامی متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن‌ها در کمتر از سه روز چاپ و در اداره اماکن تحویل متقاضی داده می‌شوند.

سرهنگ عبداللهی ادامه داد: متقاضیانی که به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” ثبت درخواست کرده‌اند گذرنامه آن‌ها در استان تهران چاپ و از طریق پست به آدرس ارائه شده ارسال می‌شود.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.