صبح امروز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، عباس صدریان فر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری خوزستان، به مشکلات و سوالات شهروندان در حوزههای مختلف پاسخ داد.
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در این برنامه از طریق سامانه ۱۱۱ به صورت تلفنی و حضوری در جریان مسائل مردم قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات آنها را صادر کرد.
صدریان فر مرکز سامد را یکی از مطلوبترین راههای تعامل مردم با دولت در رسیدگی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش فاصله میان مدیران و مسئولین دانست و گفت: ما موظفیم از این ظرفیت برای ایجاد حس اعتماد، رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه استفاده کنیم.
سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که شهروندان می توانند از طریق این سامانه با خط ۱۱۱، به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مسائل خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.