stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 466315
  • 18 مهر 1402 - 18:26
1

یادگار امام: کشتن افراد باعث شادی نمی‌شود

یادگار امام: کشتن افراد باعث شادی نمی‌شود
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یادگار امام  با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: امروز یکی از بحث‌هایی که در رابطه با رسانه‌ها باید صحبت کرد، بحث فلسطین است. یک زمان هیچ رسانه‌ای نبود که اخبار این قطعه مظلوم از دنیا را پوشش بدهد و همه امکانات رسانه‌ای در اختیار امپراتوری خبری بود؛ مسلمانان از اعماق جان می‌سوختند، ولی جهان یک‌طرفه اتفاقات را می‌دید؛ ۵۰ سال ظلمی که به مسلمانان فلسطین می‌شد، در قالب نوعی شعبده بازی رسانه‌ای غربی‌ها گم بود. آن‌ها پدیده‌ی «سامی ستیزی» و اتفاقاتی که هیتلر رقم زده بود را عَلَم کرده بودند و با اتکا به آن، هرکسی در هر جایی علیه آنان حرف می‌زد و اعتراض می‌کرد که یهودی‌ها مسلمانان را می‌کشند، می‌گفتند شما ضد یهودی هستید.
سید حسن خمینی ادامه داد: در قضیه کشتار یهودیان، چشم آبی‌ها آن‌ها را کُشتند، اما یهودی‌ها وقتی قرار است انتقام بگیرند به اهالی فلسطین ظلم می‌کنند! وقتی امپراتوری رسانه‌ای شکست، این فضای یکسویه تا حد زیادی از بین رفت.
وی گفت: نسبت به اتفاقی که روز‌های گذشته در منطقه غزه افتاد، با همه شیرینی‌هایی که به خاطر پیروزی‌ها دارد، باید بسیار با دقت، حکمت و شجاعت تدبیر شود. کسانی که تدبیرگر این امور هستند این اتفاق و عوارضی که ممکن است بر آن پیش بیاید را با دقت و البته با حکمت و شجاعت پی بگیرند.
سید حسن خمینی یادآور شد: تعداد کشته‌ای که این دفعه از صهیونیست‌ها روی زمین مانده، خون‌شان رنگین‌تر از شهدای فلسطینی در طول این سال‌ها نیست؛ اما قدرت رسانه‌ای آن‌ها از بین رفته است. یک موقعی اگر این اتفاق می‌افتاد چه فریاد‌ها و ناله‌هایی سر می‌دادند، اما امروز باید علت‌ها را بررسی کنند که چرا به چنین نقطه‌ای رسیده‌اند که امت اسلامی از چنین اتفاقی جشن می‌گیرد و مبارک تلقی می‌کند؟ کشتن افراد باعث شادی نمی‌شود؛ اما اینکه یک مظلوم توانسته روی پای خودش بایستد، شادی‌آور است.

 

هشتگ: , , , , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.