stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 466408
  • 21 مهر 1402 - 14:15
4

با ۲ میلیارد تومان می‌توان خانه در مولوی خرید؟

با ۲ میلیارد تومان می‌توان خانه در مولوی خرید؟
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:محله مولوی در محدوده جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گرفته است و از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه، خیابان مولوی و خیابان خیام محدود شده است. اگر قصد خرید خانه در مولوی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

 

اقتصاد آنلاین، آپارتمانی ۷۵ متری در مولوی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.واحد آپارتمانی ۸ ساله در مولوی با متراژ ۶۴ متر و یک اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در مولوی با متراژ ۴۸ متر و سنی معادل ۱۷ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۱ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در مولوی با متراژ ۶۳ متر و دو اتاق خواب و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مولوی را دارید، با سرمایه ۱ میلیاردو ۸۶۰ تومان میتوانید واحدی ۸ ساله با متراژ ۶۲ متر را خریداری کنید.همچنین برای خرید واحدی دیگر در مولوی با متراژ ۵۴ متر و ۱۸ ساله درحالی که یک خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۵۱ متر مد نطر دارید، یک واحد ۱۲ ساله در مولوی که یک خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیاردو ۶۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.آپارتمانی ۷ ساله در مولوی با متراژ ۶۸ متر و دو اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیاردو ۲۶۰ میلیون میلیون تومان دارد.شما در جدول زیر می‌توانید قیمت خانه در مولوی را مشاهده کنید:

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.