stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 466977
  • 06 آبان 1402 - 18:26
6

امیر موسوی: آماده مقابله با تهدیدات هستیم

امیر موسوی: آماده مقابله با تهدیدات هستیم
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه همواره‌ آماده مقابله با تهدیدات هستیم، گفت: رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش، نشان دهنده بخشی از توانمندی‌ها، توسعه و ارتقای اقتدار دفاعی و رزمی کشور است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش، ضمن ارزیابی مثبت عملیات نیروی زمینی در این رزمایش، اظهار کرد: ارتش مطابق با برنامه‌های ارتقای آموزش و آمادگی‌های دفاعی و رزمی خود در طول سال، رزمایش‌های متعددی را طرح‌ریزی و برگزار می‌کند و رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی سطح آموزش و بررسی نقاط ضعف و قوت و در نهایت توسعه و ارتقای اقتدار دفاعی و رزمی کشور در مواجهه با تهدیدات پیش‌رو برگزار شده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به توانمندی‌های ارائه شده توسط نیروی زمینی و با تقدیر از امیر سرتیپ حیدری فرمانده این نیرو  در  طرح‌ریزی این رزمایش، گفت: ابتکارات و اقدامات یگان‌‎های مختلف هوانیروز، متحرک هجومی و واکنش‌سریع، زرهی، توپخانه و موشکی، پهپاد، مهندسی، جنگ‌الکترونیک و ارائه گوشه‌هایی از توان ناوگان بزرگ ترابری این نیرو برای جابجایی سریع تیپ‌ها با تمام کارکنان، ادوات و تجهیزات از نقاط دوردست به منطقه رزمایش با پشتیبانی هواپیماهای ترابری نیروی هوایی ارتش  شایان تحسین است.
سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: در این رزمایش، توانایی‌های فرماندهی و کنترل، اقدامات راهکنشی و عملیاتی یگان‌ها و رسته‌های مختلف نیروی زمینی از جمله هوانیروز در وضعیت‌های مختلف دفاعی و هجومی و همچنین برخی تجهیزات و مهمات ایرانی بکار گرفته شده در رزمایش، مورد ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد ارتش قرار گرفت.
وی افزود: در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲، هوانیروز با آماده‌سازی و آرایش بیش از ۲۰۰ فروند بالگرد، مأموریت‌های متعدد پروازی اعم از رزمی و  پشتیبانی رزمی را در روز و شب با هلی‌برن دقیق نیروها در نقاط مختلف با موفقیت انجام داد که بیانگر جهش و ارتقای توانمندی این ناوگان در سطح غرب آسیا است.
فرمانده کل ارتش افزود: امروز در تمامی پایگاه‌های هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور، آمادگی فزاینده برای انجام ماموریت‌های محوله اعم از رزمی و مردم‌یاری مشاهده می‌شود که حاصل زحمات بی‌بدیل فرماندهان و مدیران دلسوز و جهادی نیروی زمینی و هواپیمایی این نیرو اعم از کارکنان عزیز فنی و خلبانان غیور، متخصصان داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تجربه پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس در نیل به  موفقیّت‌های روزافزون هوانیروز است.
فرمانده کل ارتش در پایان با تقدیر از رزمندگان نیروی زمینی، گفت: این رزمایش دارای پیامی روشن و امید بخش برای کشورهای مستقل از بیگانگان است. در واقع این رزمایش پیام‌آور صلح و دوستی برای کشورهای دوست و پیام هایی از ثمرات استقلال برای کشورهایی است که با باور توانمندی‌هایشان، می‌توانند روی پای خود بایستند و با عزت و افتخار و بدون نیاز به بیگانگان از کشور خود دفاع کنند. پیام دیگر این رزمایش به دشمنان ایران اسلامی و این مرز و بوم است که بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی کامل دفاعی و رزمی برای مقابله با هر تهدیدی را دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.