stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 467254
  • 14 آبان 1402 - 18:25
5

آشنایی با او که گفت مملکت مال ما حزب‌الهی‌هاست!+واکنش‌ها

آشنایی با او که گفت مملکت مال ما حزب‌الهی‌هاست!+واکنش‌ها
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: پس از اینکه یکی از زن فعال ساکن کرج که مدعی است حزب‌اللهی است در فضای مجازی در تلویزیون جمهوری اسلامی گفت: «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!»، واکنش‌های زیادی علیه اظهارات او که نزدیک به گروه پایداری می‌باشد صورت گرفت.
صاحبان مملکت!
احمد زیدآبادی (روزنامه‌نگار) نوشت: واقعیت را در لینک زیر همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: “مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!”
من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!
سیاست را خالص‌سازی کردند، اما یقینا ملت اجازه خالص‌سازی مملکت را نخواهد داد
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: “«مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده ای خود حزب الهی خوانده می گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده‌ای سیاست را خالص‌سازی کردند، اما یقینا ملت به آنها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد.”
غرق در رفاه و لذت‌ باورشان شده مملکت ارث پدری‌‌اشان است!
امثال این خانم‌جلسه‌ای که غرق در رفاه و لذت‌اند که باورشان شده مملکت ارث پدری‌‌اشان است پس حق دارند در کمال بیشرمی در تلویزیون بگویند: چرا بجز من و رائفی‌پور و…به دیگران اجازه حرف‌زدن می‌دهید، مملکت مال ماست! چون نه از گوشت کیلویی۵۰۰هزار تومان خبر دارند نه از این‌همه فلاکت ملت!
این خانم درست گفت
علی چاهه (خبرنگار) نوشت: 
این خانم درست گفت و مملکت برای حزب اللهی است.
با سهمیه وارد دانشگاه می‌شوند،
شغل مناسب پیدا می کنند،
وام با کم ترین سود دریافت می کنند
و هزار و یک رانت دیگر که به این اقلیت داده می‌شود اما مردم این سرزمین از آن بی بهره هستند.
خانم جلسه‌ای صدای ارزشی‌ها را هم درآورد!
مدیر مسئول خبرگزاری قوه قضاییه (میزان) در اکس نوشت: «تقصیر آن خانم نیست، کسی که با علم به سابقه فرد مورد اشاره، او را روی آنتن زنده می‌برد باید پاسخگو باشد. آنتن زنده شوخی‌بردار نیست.»
یک کاربر فعال ارزشی در اکس نوشت: «حتی اگه به منصوره معصومی‌ مأموریت می‌دادن همه‌چی رو به سخره بگیره و مردم رو از انقلاب و مذهب و همه‌چی متنفر کنه، قطعا از این بهتر نمی‌تونست تو صداوسیما و تو مجازی کارشو انجام بده!
قابل توجه خانم جلسه‌ای؛ حزب‌الهی‌ها در اقلیت‌ند
یاشار سلطانی (فعال رسانه‌ای) در اکس نوشت: ‏گفته است که ایران مال حزب‌الهی‌هاست. اول اینکه؛ حزب‌الهی‌ها در ایران در اقلیت⁩‌اند.
‏دوم اینکه اگر گوشهایتان شنوای ناله اکثریت⁩ ملت مظلوم نباشد، دیری نخواهد گذشت که فریادشان رویای سرمستی و غرورتان را به کابوس تبدیل می‌کند.
چقدر حرف درستی زد!
علی مجتهدزاده (وکیل و حقوق‌دان) نوشت: آن خانمی که گفت مملکت متعلق به حزب‌الهی‌هاست چقدر حرف درستی زد؛‌ سهم مردم از مساله ⁧حجاب⁩ و بیرون بودن چند تار مو شدیدترین برخوردهای فراقانونی است، سهم امثال ⁧ثقتی⁩ از آن فضاحت تاریخی، گرفتن پست جدید در وزارت ارشاد. جمیعا برای قانون، شرع، اخلاق و انصاف فاتحه‌ای قرائت کنید! 
ما مذهبی‌صورتی‌ها …!
یک کاربر شبکه‌های اجتماعی به طعنه نوشت: «ژل، فیلر، بوتاکس، نخ، شیدینگ لب، بن مژه دائم یا تتوی خط چشم، فبیروز ابرو، میکاپ سنگین برای ما مذهبی‌صورتی‌ها هم قفله، اونم با توجه به گیت سختگیرانه‌ی سازمان صداوسیما!»
مملکت واس ماس! کُلی‌ش باس ماس!
مصطفی فقیهی (مدیر سایت انتخاب) نوشت:
راه پیش‌رفت را خوب آموخته‌اند. با بیان اظهارات سوپرشاذ، وایرال می‌شوند، بودجه می‌گیرند و تشکیلاتی برپا می‌کنند؛ در مرحله‌ی بعد، لابی می‌کنند که به تلویزیون بروند، لازم شد شیرینی هم می‌دهند تا این راهکار قطعیِ تعالی و ترقی -ولو پُرهزینه- عملی شود.
حالا که به تلویزیون راه یافتند، در برنامه‌ی زنده، لاطئالات و اراجیف خود را تکرار می‌کنند و بل، مهملاتی نو می‌بافند -که هر چه سخیف‌تر، بُرّنده‌تر و مستوجب رشد بیشتر است- و همان اراجیف و ترهات را در تیراژ وسیع‌ در فضای مجازی توزیع می‌کنند.
اینک، اینان تبدیل شده‌اند به یک چهره‌ی رسمیِ در «مدار»! و از این پس، مدعی هر چیزی خواهند شد. و عجیب نیست اگر فردا، ردای نمایندگی مجلس به تن کرده و ایدئولوگ نظام ‌شوند.
ایرانِ ما هم‌اینک، در مرکز یک حادثه‌ی وخیمِ پر مصیبت است؛ و ما، در حالِ نظاره‌ی برهه‌ای نو در تندروی‌ها و کج‌روی‌های افراطیون. و سربرآوردن بی‌اعتقادترین و بی‌اصالت‌ترین نوعِ آدمیان! که از موجودات میان‌مایه‌ای چون جلیلی، رسیده‌ایم به بی‌مایه‌ترین و بد خصلت‌ترین پدیده‌های عالم بشریت و نوکیسه‌ترین تازه از راه رسیده‌های بی‌هنر که حتی برخلاف اسلاف خود، حفظ ظاهر هم نمی‌کنند! و تظاهر نمی‌کنند به اخلاق و خصائل و خصائص نیک!
جماعتی که در تخیل خود هم، فکر نمی‌کردند روزی حتی در مسجد محل هم سخنران باشند و کانون توجهات! که حتی در خانه و خانواده‌ی خود هم، صاحب اثر باشند. مردم ایران، باید دریابند این خطر بزرگ را، و جدی بگیرند این‌ اندیشه و نظریه‌ی هول‌ناکِ جبهه‌ی پایداری را که «مملکت واس ماس! کُلی‌ش باس ماس! هر کی هم غیر این فکر می‌کند، جمع کند و برود!».
در مرام اینان، حق اظهارنظر، حق زندگی و بالندگی و حق ریخت و پاش و دست‌اندازی به بودجه‌های هزاران میلیاردی، تنها برای این دسته‌ی قلیل است و حق نفس برای مابقی، مشروط است به همراهی یا خاموشی!
حزب‌الصهیون
سعید ابراهیمی: این جماعت خود خواه و تمامیت خواه که مثل صهیونیست ها خودشون را برتر از دیگران میدونن و عالم را برای خودشون میدونن را ‎حزب الله ننامید بلکه این ها ‎حزب‌الصهیون هستند. 
این یک سخنرانی دیگه سرکار خانمه
حجت‌الاسلام محمد علی ابطحی هم با اشتراک ویدیویی از این خانم جلسه‌ای نوشت: میگه من که لباس رسول خدا تنمه چرا‌گفتم‌ ایران عرب نیست. ماشالاش باشه حسابی جای رشد داره.

پاسخ محسن برهانی به مدیرعامل خبرگزاری میزان

آنتن زنده مهمتر است یا پلمب‌های غیرقانونی؟ نگران این صحبت ها نباشید، نگران عدم ورود دادستان ها در جلوگیری از توقیف های غیر قانونی و پلمب های غیرقانونی باشید.

کشف هویت زنی که گفت «این مملکت مال حزب اللهی هاست»
چند هزار میلیارد تومان پول خرج این جمله شده!

سایت انتخاب نوشت: همان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست»؛ عضو شورای مرکزی شریان است که به نظر با هدف حذف قالیباف از مجلس بعدی تشکیل شده است.
🔴در ویدیویی دیگر، او به یکی از مهمانان صداوسیما می تازد و می گوید: «آخه صداوسیما یک مهمان دعوت می‌کند که لباس رسول خدا به تن دارد و خیلی مرموز می‌گوید ما عرب نیستیم؛ لباس رسول خدا که یک عرب است تن توست.» 🔴او تاکید می کند که «ایران تا ۸ تا ۱۰ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد؛ تازه من ارفاق کردم» معصومی در انتخابات مجلس یازدهم نیز از کرج کاندیدا شد اما ناکام ماند.
🔴سال ۱۴۰۰ نیز، ویدیویی در صفحه اینستاگرام معصومی منتشر شد که دختر او، فائزه هاشمی را به مناظره فرا می‌خواند و بعد از موافقت فائزه هاشمی، گفت امتحان دارم! 🔴برخی تحلیلگران معتقدند که آنچه منصوره معصومی بیان کرد، واقعیت پنهان و سانسور نشده آنچه در ذهن این طیف از جریان اصولگرا می گذرد، است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.