stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 467762
  • 28 آبان 1402 - 2:15
2

مسلمانان انتقام مردم غزه را خواهند گرفت

مسلمانان انتقام مردم غزه را خواهند گرفت
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:  فرمانده کل سپاه، گفت: مسلمانان انتقام مردم مظلوم غزه را خواهند گرفت و این انتقام تاریخ انقضا ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است.
سردار حسین سلامی  در اجتماع سراسری مردم تهران برای حمایت از کودکان فلسطین که در میدان انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: صمیمانه از حضور دریایی ملت بزرگ و با شکوه ایران عزیز سپاسگزارم که امروز را به عنوان یک یوم الله برای تاریخ اسلام و ایران تبدیل کردند. امروز همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه و غیرت دینی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمین یعنی فلسطین عزیز است.
وی تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی اتفاق افتاد، بازتابی از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد ساله جنایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و بریتانیا علیه فلسطین بود و ۷۵ سال است که آنها را آواره کرده و امنیت و پیشرفت را از مردم فلسطین گرفته‌اند. دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از مردم فلسطین غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد و بعد از آن ماجراهایی چون قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین رخ داد. بارها قتل عام‌های هولناکی علیه مردم فلسطین انجام شده است و همه اینها توسط اربابان جنایات جهانی انجام شده است.
سلامی تصریح کرد: مهم این است که فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست آمریکا و اسرائیل شوند و مقاومت‌های قدرتمندانه هایی صورت گرفته و شهادت جزو لاینفک زندگی مردم فلسطین است. عملیات طوفان الاقصی باطل کننده سحر و جادویی بود که صهیونیست‌ها در دنیا از خود نشان داده بودند. این عملیات نشان داد که کمک‌های خارجی نمی‌تواند اسرائیل را از شکست نجات دهد و زمانی آمریکا به داد اسرائیل می‌رسد که زمان دیر است. آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده تاریخ نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاس و بازتابی بود از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد سال اخیر دولت‌های بریتانیا، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملتی که ۷۵ سال است او را از سرزمین خود بیرون رانده‌اند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: غرب، آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از دولت‌های منافق یک شکست اخلاقی عظیم با سکوت خود مقابل کشتن مردم بی گناه و محاصره غزه خوردند. آنان باید بدانند که هیچیک از این اقدامات آنان عاملی برای جلوگیری از فروپاشی زودرس رژیم صهیونیستی نخواهد بود.
وی افزود: امروز جهان در مقابل آمریکا متحد است و آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی است.فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست و اسرائیل دیگر نمی‌تواند آرامش، آسایش و امنیت را ببیند و اضطراب از این به بعد جزو لاینفک صهیونیست هاست.
وی اظهار کرد: امروز آمریکا و اسرائیل پیروزی خود را در غزه با پیروزی بر نوزادان تازه تولد یافته تفسیر می‌کنند و افتخارشان این است که نوزادان را می‌کشند و این را معادل پیروزی می‌دانند که این بزرگترین خفت و خواری برای اسرائیل است و اگر مرد هستند، وارد میدان شوند و سینه به سینه با مردان فلسطینی بجنگند. مسلمانان انتقام مردم مظلوم غزه را خواهند گرفت و این انتقام تاریخ انقضا ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است. امروز رژیم صهیونیستی در محاصره دیوارها مانده و از پشت دیوارها می‌خواهد بجنگد. آمریکا هم منزوی شده و اقتصاد آمریکا هم تحت تأثیر این موضوع دچار مشکل خواهد شد، چرا که کشورهای اسلامی آنان را تحریم می‌کنند.صهیونیست‌ها حتی شب‌ها از سایه خود می‌ترسند و غزه در مسیر پیروزی است. جنگ نامرئی به نفع فلسطین است و نتیجه جنگ به نفع کسانی است که از سرزمین خود دفاع می‌کنند.
سلامی اظهار داشت: عذاب خداوند از جایی می‌رسد که آنها هرگز تصور نمی‌کنند که در عملیات طوفان الاقصی هم شاهد این موضوع بودیم. هنوز ظرفیت‌های زیادی باقی است که به کار گرفته نشده و دشمنان ما تصور نکنند که می‌توانند به آرزوهای خود برسند و ما به آنان اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.