stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 467809
  • 28 آبان 1402 - 18:27
2

رئیسی: خدا فلسطین را آزاد کند تا ما جشن بگیریم

رئیسی: خدا فلسطین را آزاد کند تا ما جشن بگیریم
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس جمهور  در جریان سفر به شهرستان شهریار، با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز مردم دنیا علاوه بر تنفر شدید از رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به همه ساز و کارهای بین‌المللی نیز احساس ناامیدی و ناکارآمدی می‌کنند و به دنبال نظم عادلانه جهانی هستند و ما یقین داریم با اراده ملت‌ها و خون پاک همه کودکان مظلوم فلسطینی نظام عادلانه جهانی در دنیا شکل خواهد گرفت.
 سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مردم غزه امروز به ملت‌های جهان درس ایستادگی و مقاومت و همچنین بیزاری از دشمنان بشریت را می‌دهند، تصریح کرد: بی‌تردید خون کودکان مظلوم فلسطینی زمینه را برای بیرون آمدن دست انتقام الهی و خاتمه دادن به حکومت ظالمان و فرعونیان زمان فراهم خواهد کرد.
وی  اظهار کرد: امیدوارم خداوند فلسطین را هرچه زودتر آزاد کند و ما شاهد لحظات پایانی عمر  رژیم صهیونیستی باشیم و آن را جشن بگیریم و بدانیم که ظلم ماندگار نیست، بلکه حق و عدل ماندگار است. این روزها ما و ملت‌های جهان از حوادث تلخ غزه محزون هستیم. باید از همه پرستاران، پزشکان و کادر درمان شهید در غزه تجلیل و تکریم کنم. کادر درمانی در غزه یک مجاهدت ویژه داشتند که حتما این مجاهدت نزد خداوند و در تاریخ مجاهدت فلسطین ثبت خواهد شد. مقاومت کادر درمانی در غزه مثال زدنی و الگویی برای جامعه پرستاری در دنیا است. همچینین  از همه مجاهدیان و مردم فلسطین تجلییل می کنیم.رئیس جمهور  در بخش دیگری از سخنان خود   توجه به ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مراجعان به دستگاه‌های اداری و اجرایی به عنوان یکی از انتظارات بحق مردم از دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: خواسته بنده از همه همکاران در دستگاه‌های اداری و اجرایی آن است که مسائل و مشکلات مردم را به دور از هرگونه روابط ناسالم و ناعادلانه مورد توجه و پیگیری قرار دهند به گونه‌ای که مردم احساس کنند خدمتگزارانشان در دستگاه‌های اداری و اجرایی حقیقتاً به دنبال گره‌گشایی از مشکلات آنها هستند.
رئیسی بر پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردم از دولت تأکید کرد و اظهار داشت: حتماً همکاران بنده در بخش ارتباطات مردمی دولت نامه‌های دریافت شده از سوی مردم را به دقت بررسی و خواسته‌های آنها را پیگیری خواهند کرد چرا که اساساً یکی از دلایل اصلی آمدن من در میان مردم توجه به خواسته‌های آنهاست.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.