stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 469008
  • 26 آذر 1402 - 14:17
0

 تا انتها از فلسطین عزیز حمایت می‌کنیم

 تا انتها از فلسطین عزیز حمایت می‌کنیم
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه گفت: ما می‌دانیم شکست خوردگان آینده جنگ غزه، آمریکا و اسرائیل هستند و ما از فلسطین عزیز تا انتها حمایت می‌کنیم.
سردار  حسین سلامی  در مراسم تشییع شهدای گمنام در مقابل دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت: این پیکر‌های آسمانی و ملکوتی که امروز روی دستان شما تا عرش تشییع می‌شوند ضامن عزت ما و نشانه‌های صدق وعده ملت عزیز ایران برای دفاع از ارزش‌های الهی اسلام و استقلال این کشور بزرگ و آزادی این سرزمین هستند.
وی افزود: دشمنان می‌خواستند ملت ایران را از انقلابش پشیمان کنند و اثبات کنند بدون تکیه بر قدرت‌های شیطانی امکان تشکیل حکومت مستقل وجود ندارد. هیچ قدرتی بزرگتر از آن‌ها در تاریخ نبوده که دست به دست هم داده باشند تا از حاکمیت اسلام و قرآن جلوگیری کنند و اجازه ندهند ایران در جغرافیای سیاسی عالم مانند یک ستاره بدرخشد. آن‌ها تلاش کردند این سرزمین را نقطه تمرکز همه آتش‌های انباشته شده در انبار‌های خود کنند. آن‌ها می‌خواستند هویت ما را بگیرند و بر سرنوشت ما حاکم شوند؛ اما آن نمایش شکوهمند و حرکت عاشورایی ملت ایران تحت هدایت امام راحل موجب شد نهر‌های جاری جهاد به سوی جبهه‌ها حرکت کند. ملت ما همچون سخره‌های سخت در مقابل بارش باران گلوله‌ها ایستادند تا یکی یکی سرزمین‌ها آزاد شد.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: رزمندگان ما عملیات‌های سختی را اجرا کردند که در طول تاریخ نبرد‌های جهان بی نظیر هستند. شهدای ما از رودخانه اروند، میادین مین، از درون کمین‌های دشمن عبور کردند و انسان‌هایی بودند که هرچه به مرگ نزدیک‌تر می‌شدند شاداب‌تر می‌شدند و مجسمه واقعی ایمان بودند. این‌ها سند جاودانگی ما هستند. بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند. این شهدا برای ما اقتدار و پیشرفت آوردند و آسایش این ملت در قلب آتش‌هایی که استکبار در مناطق همجوار ما اندوخته است، ارمغان این شهدا است. اگر این شهدا نبودند این سرزمین بار‌ها و بار‌ها اشغال می‌شد و تاریخ را دشمنان برای ما می‌نوشتند، اما امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح هستیم و هیچکس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد. خداوند به ملت ما هدایایی داده است که به هیچ ملت دیگری نداده است و آن نعمت ولایت است که جهان اسلام را در مقابل یورش کفار هدایت و حمایت می‌کند.
وی اظهار داشت: ملت ما جهاد را خاص نیرو‌های مسلح خود نمی‌داند و همین که شما امروز از مقام شهدا تجلیل می‌کنید برای ما قوت قلبی بی انتها است و ملت ایران تکیه‌گاه امنی برای مظلومان است.
فرمانده کل سپاه گفت: به صحنه فلسطین نگاه کنید و ببیند دشمنان ما چقدر بی‌رحم و جنایتکارند. آمریکا در حال تکرار اشتباهات ۴۵ سال گذشته خود است و فکر می‌کند با اشغال سرزمین پیروز می‌شود. آمریکا و اسرائیل و متحدان آن‌ها در حال تکرار تجربیات تلخ گذشته هستند. آیا اشغال افغانستان برای آن‌ها پیروزی به ارمغان آورد؟ آیا عراق را که اشغال کردند توانستند در آن بمانند؟ آن‌ها کم کم در حال بستن چمدانهایشان هستند تا این سرزمین را ترک کنند. شما در سوریه هم فقط هزینه کردید و بجای پرداختن به معضلات داخلی آمریکا که بیش از ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند در سوریه و یمن و عراق هزینه کردید شکست خوردید و مجبور شدید میدان را ترک کنید.
سردار سلامی تاکید کرد: امروز فلسطین هم همینگونه است هرچه بیشتر تخریب می‌کنند میخ‌های بیشتری بر تابوت خود می‌زنند. تبدیل بیمارستان‌ها به میدان جنگ هنر نیست بلکه جنایت است و اگر می‌توانید مردانه در میدان بجنگید. مطمئن باشند هرگز فلسطینی‌ها با شهادت نمی‌میرند و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. مردمان فلسطین ایستاده‌اند و ما می‌دانیم شکست خوردگان آینده این جنگ آمریکا و اسرائیل هستند و ما از فلسطین عزیز تا انتها حمایت می‌کنیم.
وی در پایان گفت: ملت‌های مسلمان امروز بغضی تمام نشدنی نسبت به این جنایتکاران دارند و مقامات آمریکایی جرات حضور در بلاد اسلامی را ندارند. امروز در هر نقطه‌ای ظاهر شوید شاهد نفرت و ناامنی از سوی ملت‌ها هستید.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.