stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 469739
  • 14 دی 1402 - 18:26
2

سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود

سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم ما مطمئن باشند که انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد. فرهنگ مقاومت، اسرائیل و هیمنه آمریکا را از بین برده و وضعیت فیزیکی آن را هم از بین می‌برد.
محمد مخبر در گلزار شهدای کرمان و در جمع زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عملیات تروریستی از سر استیصال اتفاق افتاد، هیمنه‌ای برای غرب شکل گرفته بود که در هر جایی می‌توانند اهداف و برنامه‌های خود را عملیاتی کنند. خط مقاومتی که امام راحل ترسیم کردند، با قدرت و قوت ادامه داد و مطمئن باشید در تمام کشورهای منطقه، هیچ تصمیمی برای آمریکایی‌ها بدون نظر جمهوری اسلامی، اصلا میسر نیست.گمان می‌کردند با شکل‌دهی جریان و رژیم جعلی اسرائیل، منطقه را کنترل خواهند کرد، اما واقعه طوفان الاقصی تمام هیمنه آنها را بهم ریخت.در منطقه غزه، صریحا و مستقیما به لحاظ فرماندهی اطلاعاتی و نظامی، خود آمریکایی‌ها عمل می‌کنند و اینکه این چنین با بغض انتقام می‌گیرند به خاطر از دست رفتن ‌هیمنه است.
وی ادامه داد: زائران شهید سلیمانی، تقویت‌کننده فرهگ مقاومت هستند و دشمن با این فرهنگ مشکل دارد، چون تنها اسلحه‌ای است که توان رویارویی با آن را ندارند. امروز تصور تعرض به جمهوری اسلامی اصلا وجود ندارد. سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود. به هیچ وجه در جمهوری اسلامی اجازه ندادیم که دشمن ضربه‌ای بزند و در برود.
 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.