stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 470297
  • 29 دی 1402 - 18:24
0

مردم بهتر از گذشته مایه آبرو خواهند شد

مردم بهتر از گذشته مایه آبرو خواهند شد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما همه ساله امتحان خود را پای صندوق‌های رای پس داده‌اند، گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده، برای انتخابات بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.
 کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: امام (ره) همواره از مردم و ملت راضی بودند و ایمان مردم ما را نسبت به صدر اسلام بهتر می‌دانستند و به این ملت دلبستگی معنوی داشتند.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور و بیانات سازنده و راهبردی ایشان افزود: بیانات رهبری درسی برای ائمه جمعه بود تا اهمیت و جایگاه نماز جمعه و وظایف خطبای جمعه برایشان یادآوری شود.
صدیقی با بیان اینکه خداوند ظرفیت حج را برای مومنین قرار داده است تا عظمتشان را به عالم نشان دهند، تصریح کرد: نماز جمعه هم عبادت جمعی است که مورد پسند خداوند است و از جمله ظرفیت‌هایی است که خداوند خواسته است مردم خود را در جمع و با عظمت نشان دهند.
خطیب جمعه تهران به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با مردم خوب و مومن کشورمان اشاره کرد و افزود: توده‌هایی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن خبر نداریم و هر موقع نیاز باشد، وفاداری و آمادگی حضورشان را در میدان برای دفاع از ایران و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما در مقابله با ددمنشان متمایز هستند، خاطرنشان کرد: مردم همه ساله امتحان خود را چندین بار پای صندوق رای پس داده‌اند و دشمنان باید بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده برای انتخابات هم بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.
صدیقی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر گروه های تروریستی گفت: سپاه با فرستادن موشک‌ها به صورت همزمان در دو کشور مختلف از جمله ادلب سوریه و اربیل که مواضع صهیونیست‌ها و محل جاسوسی آنها بود، انتقام گرفت.
وی با بیان اینکه این حمله قهرمانانه و بسیار دقیق برگ زرین دیگری بر خدمات سپاه و نیروهای مسلح اضافه کرد، افزود: سپاه دو مقر در دو کشور را همزمان مورد هدف قرار داد و ادلب سوریه را از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری زد تا هشداری برای اسرائیل غاصب باشد. می‌توانستیم از کرمانشاه و مسیر نزدیک‌تر اقدام کنیم اما از خوزستان این حمله شروع شد تا به اسرائیل هشدار لازم را بدهیم، چون اسرائیل هم همین فاصله را با ما دارد.
امام جمعه موقت تهران افزود: ضرب شستی از این منطقه شروع شد تا این حیوان چموش در لاک خود فرو رود و جرات نگاه به ما را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه سپاه بازوی مردم است و حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم ایران بود، خاطرنشان کرد: این هشداری به همه بدخواهان بود که طمع به کشتن سنگرنشینان ما در کنار مزار شهیدان دوخته‌اند اما باید بدانند اگر این جنایات را مرتکب شدند جای امنی زیر آسمان در هیچ نقطه از این جهان برای آنها وجود ندارد.
خطیب جمعه تهران در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ روز است که رژیم سفاک بی‌قانون بی‌دینِ بی‌وجدانِ بی‌رحم بی‌عاطفه، خود را به دنیا نشان داده است، گفت: این رژیم با بمب‌های سنگرشکن خانه‌ها را ویران کرد، کودکان و زنان را به خاک و خون کشید، به کادر درمان تهاجم کرد و خبرنگاران را کشت و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت.
وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل گفته بود حماس باید نابود شود و سکنه غزه باید این منطقه را تخلیه کنند و اسرای اسرائیلی آزاد شوند، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس به هیچ یک از خواسته‌هایش دست نیافت و از آنها عقب نشینی کرد و در نهایت چنین عنوان کرد که قصدش شناسایی و اشراف اطلاعاتی به تونل‌ها و فرماندهان حماس بوده است و امروز به هیچ یک از اهدافش نرسیده است و تا ابد نخواهد رسید و زوالش به برکت خون‌های پاکی که ریخته، نزدیک است و دست انتقام الهی را به همین زودی خواهد چشید.
صدیقی همچنین به اهمیت ماه رجب و اعتکاف در این ماه اشاره کرد و گفت: اعتکاف یک فرصت استثنایی است که خاصیت چندین عبادت خاص را برای اهل مراقبه دارد.
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به ایام الله میلاد نور از میلاد امام جواد (ع) تا میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام افزود: امیدوارم مثل دهه ولایت، ایام الله میلاد نور هم مورد توجه خاص همه مومنان قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.