stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 470304
  • 23 دی 1402 - 18:39
0

دریافت مجوز واحد فناور شرکت لوله‌سازی اهواز

دریافت مجوز واحد فناور شرکت لوله‌سازی اهواز
رئیس پژوهش و توسعه شرکت لوله سازی اهواز گفت: دراستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «حرف امروز من این است که برای رشد اقتصاد کشور و اصلاح امور اقتصادی کشور، به طور قاطع باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت بکنیم.» و با تلاش‌های صورت گرفته، شرکت لوله سازی اهواز مجوز واحد فناور دریافت کرد.
قلم | qalamna.ir :

سید فرج موسوی رئیس پژوهش و توسعه شرکت لوله سازی اهواز با تاکید بر اینکه هدف ما حرکت شرکت لوله سازی اهواز به سمت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، اظهار داشت: شرکت لوله سازی اهواز ظرفیت‌های دانشی ارزشمندی دارد که اگر در فرایند درست قرار گرفته و به ویژه نیروی انسانی ارزش آفرین و فناور آن شناسایی و در جای تخصصی خود مورد استفاده قرار گیرد، در مسیر دانش بنیان شدن حرکت کرده ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا در گام اول در زمینه تولید لوله جداری چاه‌های نفت توسط پارک علم و فناوری خوزستان ارزیابی و به عنوان شرکت فناور در تولید این لوله‌ها معرفی شدیم که خبر خوبی برای شرکت است و می‌تواند سهم ما را در بازار افزایش دهد.

رئیس پژوهش و توسعه شرکت لوله سازی اهواز گفت: گام بعدی ما دانش بنیان کردن شرکت لوله سازی است و در این خصوص اقداماتی هم انجام داده ایم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.