stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 470585
  • 12 دی 1402 - 21:22
1

زنجیره کاملی از صنایع جانبی برگرفته از پسماند نیشکر محقق شده است

زنجیره کاملی از صنایع جانبی برگرفته از پسماند نیشکر محقق شده است
خوزستان - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داروی کشور از رعایت همه شاخص‌های غذا و دارو و استانداردهای لازم در شرکت خمیرمایه و الکل رازی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید حیدر محمدی در حاشیه بازدید از شرکت خمیرمایه و الکل رازی به همراه جمعی از مدیران کل این سازمان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازیاظهار داشت: وظایف سازمان غذا و دارو همچون نظارت بر کنترل کیفیت و اجرای شاخص‌های مدنظر در نهایت منجر به افزایش کیفیت و سلامت محصولات می‌شود که الحمدلله همه شاخص‌ها در این مجموعه رعایت می‌شود و دارای همه استانداردهای لازم است.

وی با بیان این که خوشبختانه شرکت خمیرمایه و الکل رازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده خمیرمایه و اتانول در کشور است، گفت: درحالی‌که ما در دوره‌ای واردکننده این محصولات بودیم، در حال حاضر این مجموعه نه‌تنها نیاز کشور را تأمین می‌کند، بلکه مازاد تولید خود را به خارج از کشور صادر و نیاز منطقه را نیز برطرف می‌کند.

محمدی در ادامه اظهار کرد: با همت و تلاش نیروهای این مجموعه میزان صادرات خوبی ثبت شده است و الحمدلله زنجیره کاملی از صنایع جانبی برگرفته از پسماند نیشکر محقق شده است و قطعاً این روند ارزش‌افزوده مناسبی برای کشور به‌حساب می‌آید.

مسعود مهدوی‌نیا معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی، دکتر سید حیدر محمدی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

توسعه کیفی صنایع استان خوزستان از اهداف این بازدید عنوان شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.