stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 470821
  • 20 آذر 1402 - 23:25
0

پوششِ لوله در قطرِ ۶۴ اینچ/ افزایش سبد محصول

پوششِ لوله در قطرِ ۶۴ اینچ/ افزایش سبد محصول
قائم مقام فنی و مدیر تولیدِ شرکت لوله سازی اهواز گفت: کارخانه‌ی پوششِ شرکت لوله سازی اهواز برای اولین‌بار توانست در قطر ۶۴ اینچ به روشِ سه لایه پلی‌اتیلن پوشش‌دهی را روی لوله انجام دهد.
قلم | qalamna.ir :

کورش غفاری قائم مقام فنی و مدیر تولیدِ شرکت لوله سازی اهواز اظهار داشت: برای آماده‌سازیِ کارخانه‌ی پوشش لازم بود ستون‌های اصلی، تغییرات و اصلاحات عمده در دستگاه‌های مربوطه ازجمله کابین درایینگ، کابین‌های بلاستینگ، اسیدواش، اپوکسی و همچنین تغییر در پوزیشنینگِ اکسترودرِ چسب و خطوط کولینگ(خنک کنندگی) و سایر تجهیزاتِ کارخانه نسبت به پوشش دهیِ ۶۴ اینچ تنظیم شوند که با همکاری کارکنان تولید و امور فنی این مهم با موفقیت انجام شد.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: با اضافه شدنِ پوشش دهیِ ۶۴ اینچ به روش سه لایه پلی‌اتیلن، سبد محصولات این کارخانه افزایش و توسعه یافت. این کارخانه توانایی پوشش دهیِ لوله در اقطارِ ۱۰ تا ۶۴ اینچ را دارد.

گفتنی است، این موفقیت همزمان با واردِ مدار شدنِ خط تولیدِ کارخانه‌ی اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز پس از چهار سال و نیم با پروژه‌ی ۱۰۰ کیلومتر صورت گرفت.

یادآور می‌شود، کارخانه اسپیرال قابلیت تولید لوله به روش اسپیرال یا جوش مارپیچ از قطر ۲۴ تا یکصد اینچ را داراست و پیش بینی می‌شود با برنامه ریزی انجام شده تولید محصول آن به بیش از ۱۰۰ هزار تن برسد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.