stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 470842
  • 14 بهمن 1402 - 17:56
1

اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان

اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان
خوزستان - فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در یک ماه گذشته،۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

این مقام مسئول گفت: با اخذ احکام قضایی قطعی توسط معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان و تلاش کارکنان این فرماندهی و همچنین پشتیبانی عوامل انتظامی، اقدامات لازم در این راستا به عمل آمد.

سرهنگ عبادی ادامه داد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت ۲۰۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان توضحی داد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

وی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود از موارد زمین خواری را به شماره تماس ۱۶۵۶(شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.