stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 470848
  • 14 بهمن 1402 - 18:26
2

جریان مقاومت همانندایران مردم سالار است

جریان مقاومت همانندایران مردم سالار است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: وزیر کشور گفت: جریان مقاومت همانند جمهوری اسلامی یک جریان مردم سالار است و در فلسطین هم، حماس در یک انتخابات آزاد کار را به عهده گرفته است.
احمد وحیدی  در همایش «بهار ۴۶» که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به جنگ و غزه گیر افتادن رژیم صهیونیستی در این جنگ، گفت: این همان بن‌بستی است که ملت مقاوم فلسطین برای رژیم صهیونیستی و آمریکا درست کردند.وزیر کشور با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی در این جنگ مشخص نیست، اضافه کرد: آیا تا امروز چیز درستی در مورد سیاست این‌ها شنیده‌اید؟ یک روز میگویند غزه را می‌گیریم یک روز می‌گویند کرانه را می‌گیریم. این طرحی که امروز دنبال می‌کنند این است که نه تشکیلات خودگردان باشد و نه حماس، می‌خواهند یک تشکیلات جدید ایجاد کنند. امروز خداوند به ما نشان می‌دهد که این‌ها در چه شرایط بدی قرار گرفتند. آنچه که امروز در این دوران اخیر می‌بینیم، هم پیمانی مردم جهان را در سطح یک موضوع است. هیچ‌گاه ندیدیم که همه مردم راجع به یک موضوع که آن‌هم ضد صهیونیستی بوده و در حال تبدیل شدن به ضد استکباری باشد، هم نظر و هم پیمان باشند. اینهم از نادانی استکبارگران است. اگر رژیم صهیونیستی و آمریکا همان اول کار را تمام می‌کردند و تسلیم مردم فلسطین می‌شدند، کار به اینجا نمی‌رسید. این مقدمه بسیار بزرگی با پرچمداری ملت فلسطین است.
وزیر کشور با اشاره به ضربات انصارالله یمن به مواضع رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی، گغت: این کاری است که مردم یمن انجام دادند؛ در فلسطین هم فقط حماس نیست. امروز ملت فلسطین درگیر است و رژیم با ملت فلسطین درگیر است نه با یک گروه. با کار‌هایی که این نادان‌ها انجام دادند، تیشه به ریشه خودشان زدند که البته ملت فلسطین و کودکان و زنان هم آسیب دیدند. خدا در مقابل مجاهدات‌ها و پایداری‌های بزرگ ملت فلسطین، دستاورد‌های بزرگ خواهد داد.می‌خواهند مساله را طوری جا بیندازند که در فلسطین، فقط حماس است. بله حماس شروع‌کننده و در میدان است، اما امروز رژیم صهیونیستی دائم می‌خواهد حماس را از ملت فلسطین جدا کند و بگوید که ما فقط با یک گروه طرفیم.
وی با اشاره به اینکه اگر امروز می‌بینید ملت یمن یکپارچه و بدون هراس به رژیم صهیونیستی ضربه می‌زند، کار عجیبی نیست، اضافه کرد: تغییر معادلات قدرت در جهان یعنی همین اتفاقاتی که در حال رخ دادن است. یمنی‌ها رسماً اعلام می‌کنند که ما نمی‌هراسیم و جلوی کشتی‌هایی که به مقصد کمک به این جنایتکاران رو سیاه حرکت می‌کنند را خواهیم گرفت.
 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.