stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 471269
  • 28 بهمن 1402 - 14:16
0

دلار از کانال ۵۵ هزار تومانی عبور کرد

دلار از کانال ۵۵ هزار تومانی عبور کرد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: قیمت دلار در اولین روز هفته با افزایش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس به کانال بالاتر راه یافت و در سطح حمایت جدید در حال معامله است.قیمت دلار در بازگشایی بازار‌ها در اولین روز هفته با افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومانی در کریدور ۵۰ هزار تومانی یک کانال بالاتر نشست. اسکناس آمریکایی در لحظه نگارش این گزارش در پله اول کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

تجارت نیوز، تعادل در روند عرضه و تقاضا در بازار برقرار است، اما معامله‌گران رشد تقاضای پایان سال را دلیل افزایش محدود قیمت دلار عنوان می‌کنند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، سیاست فریز ارزی بانک مرکزی همچنان قیمت دلار را از سایر بازار‌ها عقب نگه داشته و این موضوع دیر یا زود خود را نشان می‌دهد.

تحلیلگران فنی کف قیمت اسکناس دلار را محدوده ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومانی می‌دانند و سقف این اسکناس را منطقه ۶۰ هزار تومانی عنوان می‌کنند. آن‌ها بر این باور هستند که قیمت دلار در روند افزایشی قرار می‌گیرد و دست سیاست‌گذار خالی است.

یورو ۶۰ هزار تومانی شد
قیمت درهم امروز شنبه ۲۸ بهمن با افزایش ۲۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۳۲۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاده است.قیمت پوند انگلیس رشد ۸۰۰ تومانی دارد و با رقم ۷۰ هزار و ۷۶۰ تومانی در حال معامله است. یورو امروز با رشد ۷۵۰ تومانی با رقم ۶۰ هزار و ۵۲۰ تومانی در حال معامله است.اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران با ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و دلار حواله با قیمت ۳۹ هزار و ۷۰۹ در حال عرضه هستند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.