stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 471374
  • 19 اسفند 1402 - 2:15
0

بی‌نیاز از توضیح یا نیازمند توضیح شفاف؟

بی‌نیاز از توضیح یا نیازمند توضیح شفاف؟
قلم | qalamna.ir :
احمد زیدآبادی
شیخ‌حمید رسایی: “از فرماندهان عالی سپاه(سردار سلامی و سردار نقدی) و رییس اطلاعات سپاه (حاج کاظم) سپاسگزارم که در انتخابات این دوره، اجازه دخالت و سوءاستفاده از این نهاد مقدس به نفع یک جریان سیاسی را ندادند و قاطعانه دربرابر معدود قانون‌شکنان ایستادند. عصبانیت سردبیر روزنامه جوان برایم قابل درک است.” سخن آقای رسایی بی‌نیاز از توضیح است یا نیازمند توضیح شفاف؟
به نظرم هر دو! من نیازی به توضیح در این باره نمی‌بینم، اما آقای رسایی خوب است توضیح دهد که آن “جریان سیاسی” که در دوره‌های قبل اجازۀ دخالت و سوءاستفاده از سپاه را به نفع خود در انتخابات پیدا می‌کرده اما “در انتخابات این دوره” چنین اجازه‌ای پیدا نکرده است، کدام جریان است و چرا با وجود منع قانونی نیروهای نظامی در امر انتخابات، این موضوع نه فقط مورد رسیدگی قرار نگرفته بلکه با انکار شدید آن از سوی حکومت، برخی افراد منتقد به دلیل اشاره به آن، تحت فشار قرار گرفته‌اند!

ایکاش میزان مشارکت در انتخابات اخیر، اندکی مسئولین را بفکر می‌انداخت
 صادق زیباکلام
انتخابات «مجلس دوازدهم» علی‌رغم همۀ حرف و حدیث‌ها، سرانجام با میمنت و مبارکی و با پیروزی قاطع و درخشان‌ انقلابیون تندرو به‌پایان رسید. برخلاف مجالس قبلی (منهای البته مجلس فعلی)، که برخی از نمایندگان مانع پیشرفت و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلابی کشور می‌شدند، اکثریت نمایندگان این دوره، بحمدالله جوان، انقلابی، جهادی و بالاتر از همه، استکبارستیز و مصمم به تداوم دشمنی با آمریکا، نابودی اسرائیل و استحکام‌بخشیدن به محور پر افتخار «مقاومت» هستند. می‌ماند فقط یک نکتۀ بسیار کوچک؛ ای‌کاش میزان مشارکت، اندکی (خیلی زیاد هم نه، فقط اندکی) مسئولین انقلابی را به‌فکر آیندۀ کشور و اینکه به‌کدام سمت و سو مملکت دارد می‌رود، می‌انداخت.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.