stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 471442
  • 20 اسفند 1402 - 14:17
0

دلار حمایت مهم را شکست

دلار حمایت مهم را شکست
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی به کریدور ۵۰ هزار تومانی برگشت. افت قیمت اسکناس دلار متاثر از ارزپاشی سیاست‌گذار است و این در حالی است که تقاضا در بازار ارز همچنان بالاست. در لحظه نگارش این گزارش، دلار در نیمه بالایی کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.
تجارت نیوز،در روزهای گذشته برخی فعالان بازار ارز پیش‌بینی برگشت قیمت دلار به کریدور پایین‌تر را کرده بودند. به اعتقاد آنها سیاست‌گذار یک سال تمام تلاش کرد تا قیمت دلار را مهار کند، بنابراین برای پایان سال نیز اجازه ماندگاری قیمت اسکناس آمریکایی در کریدور ششم را نمی‌دهد.گفتنی است امروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته است و تحرکات قیمت طلا و رمزارزها در بازار ارز تاثیری نداشت.

درهم کاهشی شد
قیمت درهم امروز با کاهش ۳۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۱۷۰ تومان معامله می‌شود و افت پلکانی دارد. تتر با کاهش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته کانال ۶۰ هزار تومانی را از دست داد و روی رقم ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش هزار تومانی بازگشایی شد و به کف کانال ۷۷ هزار تومانی برگشت و با رقم ۷۷ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو کانال ۶۶ هزار تومانی را از دست داد و با کاهش ۹۰۰ تومانی با رقم ۶۵ هزار و ۵۶۰ تومان در حال معامله است.گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. اسکناس دلار با رشد ۳۶ تومانی با رقم ۴۳ هزار و ۱۳۱ تومان عرضه شد. همچنین حواله دلار با افزایش ۳۴ تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۱۵۹ تومان عرضه شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.