stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 472240
  • 13 فروردین 1403 - 15:14
1

تاکید ایران بر ضرورت فوری انجام تحقیق بین‌المللی در مورد جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا غزه

تاکید ایران بر ضرورت فوری انجام تحقیق بین‌المللی در مورد جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت فوری انجام تحقیق بین‌المللی در مورد جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا غزه تاکید کرد.

قلم | qalamna.ir :

ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: « تصاویر منتشره از ‎بیمارستان شفا در ‎غزه پس از محاصره دو هفته‌ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش‌های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت‌ شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان دهنده است!

تحقیق بین‌المللی ضرورت فوری دارد.

آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟

آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص ‎حقوق بشر همچنان ادامه خواهد یافت؟!»

در حالی که جنگ غزه امروز (دوشنبه) وارد صد و هفتاد و هشتمین روز خود شد، منابع فلسطینی گزارش دادند خودروهای نیروهای رژیم صهیونیستی به طور کامل از اطراف بیمارستان الشفا در غرب شهر غزه به سمت جنوب غرب این شهر عقب نشینی کردند.

براساس گزارش المیادین، عقب نشینی نیروهای صهیونیست بعد از حملات شدید مقاومت فلسطین علیه این نیروها و درگیری شدید با ارتش اشغالگر در اطراف بیمارستان الشفا صورت گرفت.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از مرکز «پژوهش‌های جنگ» گزارش داد جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین بین ۱۸ تا ۲۸ مارس ۷۰ حمله را علیه نیروهای صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفا انجام دادند و این نشان دهنده کارآمدی زیاد این حملات است.

نیروهای صهیونیست این بیمارستان را به مدت بیش از ۲ هفته محاصره کرده و کشتارهای زیادی علیه فلسطینی‌ها در داخل و اطراف آن انجام دادند که به شهادت و زخمی شدن صدها تن منجر شد.

به گفته منابع، ساکنان منطقه اطراف بیمارستان الشفا پیکر دست‌کم ۵۰ شهید را از این بیمارستان بعد از عقب نشینی نیروهای صهیونیست بیرون کشیدند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.