stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472280
  • 14 فروردین 1403 - 15:17
1

قیمت سکه به مرز ۴۰ میلیون تومان می‌رسد؟

قیمت سکه به مرز ۴۰ میلیون تومان می‌رسد؟
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:قیمت سکه، پیش از عید نوروز در محدوده ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت و در حال حاضر به ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. اقتصادنیوز،بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سکه امامی در دو هفته گذشته صعود را تجربه کرد؛ روندی که بر اساس قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر ترسیم شده است. با این حال پیش‌بینی‌ها درباره ادامه روند حرکتی قیمت سکه امامی متفاوت است.

 

 بازار سکه تهران امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه در حالی بازگشایی خواهد شد که قیمت سکه امامی در طول دو هفته گذشته نوسان صعودی را ثبت کرده است.آن طور که شواهد نشان می‌دهد این فلز گران‌بهای داخلی که پیش از عید نوروز در محدوده ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت، در حال حاضر به ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. به‌عبارت‌دیگر این فلز گران‌بها در کمتر از دو هفته تقریباً یک میلیون تومان گران شده است.

در شرایط کنونی، پیش‌بینی‌ها در مورد روند حرکتی قیمت سکه امامی متفاوت است. با وجود آنکه دسته‌ای از معامله‌گران با اشاره به نوسانات نرخ ارز و طلای جهانی می‌گویند جناح افزایشی بازار سکه به‌راحتی تن به عقب‌نشینی نخواهد داد و از سوی دیگر، برخی دیگر باور دارند که به شروع به کار اکثر بازار‌ها بعد از تعطیلات عید نوروز احتمالاً سطح تقاضا هم تا حدودی بالا خواهد رفت، عده‌ای دیگر نظر متفاوتی دارند؛ آن‌ها معتقدند که سکه در ایام تعطیلات رشد قابل‌توجهی را ثبت کرده و با مداخله نهاد مرکزی بازارساز امروز اصلاح خواهد شد.

با این همه به عقیده تکنیکالیست‌ها سکه امروز مرز روانی ۴۰ میلیون تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر مرز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است. برخی از فعالان بازار می‌گویند اگر سکه از این مرز عقب‌نشینی کند احتمال کاهش تا کف کانال ۳۹ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.