stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472306
  • 15 فروردین 1403 - 15:14
1

پیام روز قدس اعلام اولتیماتوم به رژیم صهیونیستی برای هرگونه پاسخ خواهد بود

پیام روز قدس اعلام اولتیماتوم به رژیم صهیونیستی برای هرگونه پاسخ خواهد بود

کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: مسئولین و مردم باید در روز قدس کاری کنند پیامی که منعکس می‌شود، انزجار از رژیم صهیونیستی و اعلام اولتیماتوم به آن برای هر گونه پاسخ باشد.

قلم | qalamna.ir :

«مهدی شکیبایی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: روز قدس فرصت ایده آلی است برای این که انزجار ملت از رژیم صهیونیستی اعلام شود، در شرایط فعلی مساله فلسطین یک طرف قضیه است، اما مسئولین و مردم باید در روز قدس کاری کنند پیامی که منعکس می شود، انزجار از رژیم صهیونیستی و اعلام اولتیماتوم به آن برای هر گونه پاسخ باشد. در واقع استراتژی جمهوری اسلامی ایران این است که صبر می‌کند تا به پیروزی اصلی برسد. 

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته جاری ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد.

در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

در جریان این حمله هوایی ۱۳ نفر از جمله فرماندهان ارشد نظامی و افرادی چون سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

پیام روز قدس اعلام اولتیماتوم به رژیم صهیونیستی برای هرگونه پاسخ خواهد بود

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوری خود گفت: نتانیاهو به‌دلیل شکست‌های پی‌درپی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه‌طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است.

امیرعبداللهیان  همچینن حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانست و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.

شکیبایی، کارشناس مسائل غرب آسیا در ادامه بیان کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و ترور فرماندهان ارشد نظامی ما نشان داد که گستاخی این رژیم واقعا از حد  گذشته است. 

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود:  بمباران نمایندگی دیپلماتیک که براساس قوانین مصونیت دارند، نقض آشکار کنوانسیون‌های بین المللی است، وقتی رژیم صهیونیستی چنین اقدامی را انجام می‌دهد به این معنی است که از خط قرمز عبور کرده است. 

پیام روز قدس اعلام اولتیماتوم به رژیم صهیونیستی برای هرگونه پاسخ خواهد بود

شکیبایی یادآور شد: ترور دانشمندان، فرماندهان ارشد نظامی، ترور شهید سردار سلیمانی، خراب کاری در سایت‌های هسته‌ای و … مجموعه اقداماتی است که رژیم انجام داده، حتی کتمان نکرده بنابراین کاملا مشخص است که رژیم از خط قرمز عبور کرده است و امروز با افکار عمومی ایران صحبت می‌کند لذا مردم هم مطالبه پاسخ به این اقدام را دارند. 

وی ابراز عقیده کرد که استراتژی جمهوری اسلامی ایران، صبر است ما در گذشته و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد ترور مقامات کشور از نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه بودیم حتی افرادی چون شهید مطهری و شهید مفتح که از تئوری‌پردازان کشور و استوانه‌های انقلاب بودند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: بنابراین همیشه استراتژی انقلاب نتیجه داشته و در زمان جنگ دیدیم، رژیم بعث صدام ساقط شد، اردوگاه منافقین به هزاران کیلومتر آن طرف تبعید شد. شاید آن موقع اگر ما پاسخ می‌دادیم معلوم نبود مسیر چگونه می‌شد، اکنون هم در میدان نبرد هستیم. معتقدم باید در شرایط مناسب متناظر به این گستاخی‌ها باید پاسخ دهیم که در این زمینه نیازمند پشتوانه مردمی هستیم. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.