stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472330
  • 15 فروردین 1403 - 18:54
1

النَخاله: مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است

النَخاله: مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در همایش منبر القدس گفت: «قدرت مقاومت در اتحاد و همبستگی آن است و اکنون مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است».

قلم | qalamna.ir :

شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء عراق روز چهارشنبه گفت: در کنار برادرانمان در غزه ایستاده‌ایم و تاکید می کنیم که عملیات ما علیه دشمن صهیونیستی ادامه دارد.

او گفت: مقاومت عراق بخشی اساسی از محور مقاومت است و مشارکت ما در حمایت از مردم فلسطین در طوفان الاقصی برگرفته از یقین است. مقاومت عراق به هدف قرار دادن مواضع دشمن در سرزمین اشغالی فلسطین و پاکسازی عراق از اشغالگران ادامه می‌دهد.

شیخ اکرم الکعبی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری بخش محدودی از قدرت مقاومت هیمنه و سلطه آمریکا و اسرائیل را به چالش کشید این درحالی است که آن‌ها تمام قدرت خود را علیه زنان و کودکان غزه به کار گرفتند اما نتوانستند آن ها را تسلیم خود کنند. آمریکا بیش از ۳۰ هزار تن کمک به رژیم صهیونیستی ارسال کرد و شریک جنایت‌های وحشیانه این رژیم است.

دبیرکل جنبش نجباء همچنین تاکید کرد که مقاومت عراق و مقاومت لبنان و یمن تا آخر در کنار مقاومت فلسطین خواهد ایستاد.

النَخاله: مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است

مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این مراسم گفت: مردم ما در غزه در مقابل تمام نیروهای شرارت جهان یعنی رژیم صهیونیستی و حامیان آن و در راس آن‌ها آمریکا ایستاده‌اند. به‌رغم محاصره سخت و نبود ساده‌ترین نیازهای زندگی برای کودکان فلسطینی، عرب‌ها و مسلمانان همچنان از وارد کردن جرعه‌ای آب به غزه عاجزند. از برادران عرب می‌خواهیم همان‌گونه که با اسرائیل تعامل می کنند با ما تعامل کنند.

او تاکید کرد: قدرت مقاومت در اتحاد و همبستگی آن است و اکنون مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است.

النخاله در بخش دیگری گفت: از نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و ملت فلسطین و تمام محور مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: باید از روز قدس سکویی برای تقویت وحدت ملت و رزمندگان آن بسازیم. مردم غزه به مقاومت خود ادامه می دهند و به امید خداوند پیروز خواهند شد.

النَخاله: مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه در کنار فلسطین ایستاده است

رژیم اسرائیل با چالش‌های وجودی مواجه است

«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق نیز در سخنرانی خود در این مراسم گفت: روز جهانی قدس روز تجدید عهد با خداوند، رسول الله، مسجدالاقصی و ملت فلسطین است. نبرد طوفان الاقصی به مشیت الهی و با عنایت خداوند و به دست بندگانی شجاع آغاز شد تا پیروزی حتمی خود را محقق کنند و مساله فلسطین را بار دیگر زنده کنند. مجاهدان ما رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی کشاندند و اکنون ما شاهد این هستیم که رژیم اسرائیل با چالش‌های وجودی مواجه است.

او تاکید کرد: نبرد طوفان الاقصی توهم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه را از بین برد، تمام قدرت‌های استکباری را در دایره محکومیت قرار داد و نشان داد که آن‌ها شریک جرم هستند. آمریکا و غربی‌ها پشت جنایت‌های دشمن صهیونیستی قرار دارند و از آن حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند و قطعنامه‌های ضدصهیونیستی را وتو می‌کنند.

العامری افزود: اراده مقاومت و آزادی از این رژیم ذلیل در منطقه گسترش یافته و جبهه مقاومت هر روز گسترده‌تر می‌شود. مردان شجاع محور مقاومت در لبنان، سوریه، یمن، عراق و ایران مردم غزه را تنها نگذاشتند و به یاری آن‌ها شتافتند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.