stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472667
  • 24 فروردین 1403 - 15:14
1

هنیه: به شروط خود پایبندیم/ کشتار ادامه دار در غزه مستلزم موضعی متفاوت از ۶ ماه گذشته است

هنیه: به شروط خود پایبندیم/ کشتار ادامه دار در غزه مستلزم موضعی متفاوت از ۶ ماه گذشته است

رئیس دفتر سیاسی حماس به المیادین تاکید کرد «ترور فرزندان و نوه‌هایش توسط اشغالگران حماس را به تغییر موضع خود در مذاکرات، آنطور که آنها معتقد هستند، وادار نمی‌کند».

قلم | qalamna.ir :

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد که حماس به شروط خود در مذاکرات پایبند است و بدون تحقق آنها به سمت هیچ معامله‌ای نمی‌رود.

هنیه بر پایبندی مقاومت به ضرورت اعلام آتش‌بس دائمی و صریح در غزه تاکید کرد و افزود: اشغالگران اسرائیلی نه حماس را نابود کردند و نه آن را نابود خواهند کرد، نه اسرا را بازخواهند گرداند و نه آنها را جز با معامله‌ای شرافتمندانه برای مقاومت باز می‌گردانند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت به شرط عقب نشینی کامل و بازگشت آوارگان به غزه بدون محدودیت و مانع و نیز به شروط مربوط به مسائل امدادی و بازسازی و در نهایت دستیابی به معامله اسرا پایبند است.

هنیه در گفت‌وگو با المیادین در مورد آنچه رسانه‌های اشغالگر گزارش کرده‌اند مبنی بر اینکه «کشتن کودکان و نوه‌ها برای تحت فشار قرار دادن حماس به منظور تغییر موضع خود در مذاکرات است» تاکید کرد که «این اتفاق نخواهد افتاد».

هنیه افزود: کشتارها و جنایات اشغالگران در غزه نشان دهنده شکست استراتژیک آن است زیرا به اهداف خود نرسیده است.

هنیه خاطرنشان کرد: اسرائیل، کودک نازپرورده غرب، دیگر آن چیزی نیست که بود و چهره‌اش در هم شکسته است و آنچه در دالان‌های دیپلماسی می‌گذرد حکایت از انزوای بی‌سابقه آن دارد.

او خطاب به تمام امت اسلام گفت: کشتار ادامه دار در غزه مستلزم موضعی متفاوت از شش ماه گذشته است.

این اظهارات هنیه در حالی است که رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز اول عید سعید فطر سه تن از پسران اسماعیل هنیه را با هدف قرار دادن خودرویی که با آن در اردوگاه ساحلی در غرب شهر غزه در حرکت بودند، ترور کرد. فرزندان شهید هنیه حازم، امیر و محمد هستند که نوه‌هایش خالد، مونا، آمال و رزان نیز همراه آنها بودند و نوه او ملاک مجروح شد.

حماس تاکید کرد که هدف گیری ارتش اشغالگر که رهبران جنبش، پسران و خانواده‌های آنها را هدف قرار می‌دهد چیزی نیست جز «تلاش‌های مذبوحانه یک دشمن شکست خورده در میدان که از حملات مقاومت، شجاعت و کمین‌های دقیق علیه ارتش بزدل خود وحشت زده شده است».

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.