stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472712
  • 25 فروردین 1403 - 19:25
1

نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟

نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یکی از روزنامه‌های امروز در گزارش میدانی از نمازجمعه دیروز تهران با برخی نمازگزاران مصاحبه کرده است.
روزنامه هم میهن، خبرنگار این روزنامه در گزارشی نوشت: با توجه به حواشی پیرامون کاظم صدیقی، تصمیم بر این شد که به صورت میدانی در محل برگزاری نماز حضور داشته باشم تا هم میزان استقبال از نمازجمعه را بررسی کنم و هم چند دقیقه‌ای را به گفتگو با برخی نمازگزاران سپری کنم.
درباره تعداد حضار در نمازجمعه تصاویر گویای همه چیز است، اما هم‌کلام شدن با برخی حضار نکات جالب توجهی را همراه داشت. نکته جالب این است که برخی از آن‌ها اصولاً خبر دقیقی درباره آنچه پیرامون کاظم صدیقی گذشته نداشتند و گویا نکته جدیدی به گوش‌شان خورده بود. برای مثال یکی از آن‌ها می‌گفت: «من چنین چیزی نشنیدم، هر روز اخبار را نگاه می‌کنم، نه شبکه یک و نه شبکه خبر چیزی درباره حاج آقا نگفتند. مگر می‌شود فسادی انجام شود، اما صداوسیما درباره آن حرف نزند؟ این‌ها حرف غربی‌هاست.»
عده دیگری هم بودند که ماجرا را می‌دانستند، اما می‌گفتند که اگر موضوع درست بوده، قطعاً بزرگان مانع از حضور کاظم صدیقی در نمازجمعه به‌عنوان خطیب می‌شدند. یکی از آن‌ها می‌گفت: «ستاد نمازجمعه بیشتر از من و شما حواس‌شان است، اگر این حرف‌ها دروغ نبود که خودشان مانع می‌شدند ما پشت سر ایشان نماز بخوانیم.»
البته در این میان یک سوژه جالب دیگر هم در بین نمازگزاران نظرم را جلب کرد؛ جایی که مردی میان‌سال من را کنار کشید و گفت: «پسرم من خبر دارم که آن خبرنگاری که دروغ‌ها را علیه آقای صدیقی گفته و به ایشان تهمت زده، الان در آمریکاست. شما جوان هستید، به انقلاب وفادار باشید و اسیر بازی دست‌نشانده‌های استکبار نباشید. آبروی مومن که بازیچه نیست.»

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.