stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 7 August , 2024
  • کد خبر : 476263
  • 21 تیر 1403 - 2:15
1

پزشکیان در جلسه شورای نگهبان حضور یافت

پزشکیان در جلسه شورای نگهبان حضور یافت
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: سخنگوی شورای نگهبان گفت: رئیس‌جمهور منتخب در جلسه این شورا حضور یافت و بر ضرورت همکاری و همدلی بین دو نهاد ریاست‌جمهوری و شورای نگهبان برای پیشرفت ایران اسلامی تاکید شد.
مهر، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب روز چهارشنبه در جلسه شورای نگهبان حضور یافت.
طحان نظیف درباره این جلسه، بیان داشت: در این جلسه دبیر و اعضای شورای نگهبان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند و برای ایشان در انجام این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کردند و اعضای شورا و رئیس‌جمهور منتخب در خصوص مسائل مختلف کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.
وی با بیان این نکته که پیام این جلسه همدلی و همکاری بود، گفت: در این جلسه بر این نکته تاکید شد که اکنون آقای پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران هستند و همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای اداره کشور همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.
سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری همه مسئولان به خصوص رئیس‌جمهور منتخب، گام‌های مهمی برای پیشبرد مسائل کشور و پیشرفت ایران اسلامی برداشته شود.
گفتنی است؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری طی دو مرحله در روزهای ۸ و ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد که مسعود پزشکیان در مرحله دوم با کسب اکثریت آرا توانست به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.