stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 477164
  • 09 مرداد 1403 - 18:25
1

پزشکیان: دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در مراسم تحلیف گفت: انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، فرصتی نو ایجاد کرد. فرصت شنیدن صدای همه آحاد ملتی که خواست آن‌ها تحول است.وی افزود: فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگنا‌ها و بحران‌های پیچیده پیش رو است. فرصت برآورده از انتخابات میدان جدید همکاری ملی میان حکومت و جامعه و درون جامعه است.

پزشکیان تاکید کرد: دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است و محور همگرایی و التزام به قانون اساسی، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری خواهد بود.وی خاطرنشان کرد: قانون اساسی میثاق ملی ماست. سند چشم‌انداز آینده ما ترسیم می‌کند و سیاست‌های کلی روش توافق ما به چشم انداز را مشخص می‌کند.
….
 

پزشکیان گفت: ️ما ایرانی می‌خواهیم توسعه‌یافته، متناسب با مقتضیات فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی خود و متکی بر اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی، ملی و انقلابی، با تأکید بر مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، آزادی‌های مشروع، حفظ کرامت و حقوق انسان‌ها، و بهره‌مند از امنیت اجتماعی و قضایی.

️وی ادامه داد: ما ایرانی می‌خواهیم برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم و فناوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی و تولید ملی. امن، مستقل و مقتدر با سامان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه‌جانبه و پیوستگی مردم و حکومت.

️رئیس دولت چهاردهم همچنین گفت: ما ایرانی می‌خواهیم برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع متناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به دور از فقر، فساد، تبعیض و بهره‌مند از محیط زیست مطلوب. ایرانی می‌خواهیم دارای تعامل سازنده و مؤثر با جهان بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت.

….
 

پزشکیان تاکید کرد: ایران نیازمند گشایش راه های توسعه پایدار است
….
 
رئیس جمهور یاد آور شد: به دنبال تعامل سازنده و موثر با جهان بر پایه اصول عزت و حکمت و مصلحت خواهیم بود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.