stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 3 August , 2024
  • کد خبر : 477343
  • 13 مرداد 1403 - 14:16
1

بی اعتمادی به خرید اقساطی خودرو

بی اعتمادی به خرید اقساطی خودرو
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: خرید اقساطی و اعتباری خودرو از خودروسازان داخلی دیگر به یک رویا تبدیل شده است. دنیای اقتصاد، در دهه ۸۰ و در سال‌هایی از دهه ۹۰ با توجه به بالانس عرضه و تقاضا و در مقاطعی سرعت گیری تولید نسبت به تقاضای بازار، فروش اسقاطی، اعتباری و استفاده از وام بانکی سه روش جاری خرید خودرو توسط متقاضیان بود.

 

این در شرایطی است که در پنج سال گذشته با توجه به افت تولید و رشد تقاضای کاذب در بازار، روش‌های خرید اعتباری اقساطی و استفاده از وام به فراموشی سپرده شده است.با این حال، اما تعداد محدودی از خودروسازان بخش خصوصی اقدام به فروش اقساطی کرده اند که برخلاف رویه گذشته این نوع فروش تعریفی برای قشر کم درآمد ندارد و خودرو‌های میلیاردی در معرض فروش اقساطی قرار گرفته است.

عنوان می‌شود که فروش اقساطی خودروسازان مونتاژی که در سال جدید نیز تداوم پیدا کرده، به دلیل سرعت گیری واردات خودرو و در تقابل با ورود خارجی هاست.با این حال، اما خرید اقساطی از خودروسازان مونتاژی به دلیل نابسامانی‌ها و عدم ثبات در قیمت گذاری محصولات این شرکت‌ها، متقاضیان را نسبت به این نوع خرید از خودروسازان مذکور، نااطمینان کرده است.

بسیاری از متقاضیانی که نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام کرده‌اند حالا اذعان می‌کنند که با فرا رسیدن زمان تحویل، با ارقام نجومی برای دریافت خودرو ثبت نامی خود مواجه شدند.بدین ترتیب فروش اعتباری نیز حالا نزد متقاضیان خودرو بی اعتبار شده است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.