stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024
  • کد خبر : 477612
  • 18 مرداد 1403 - 17:54
0

رهبر انصارالله یمن: پاسخ به رژیم صهیونیستی حتمی است؛ تردیدی در آن نیست

رهبر انصارالله یمن: پاسخ به رژیم صهیونیستی حتمی است؛ تردیدی در آن نیست

رهبر انصار الله یمن در سخنرانی امروز خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اغلام کرد: پاسخ ما به بمباران مخازن سوخت در الحدیده اجتناب‌ناپذیر است.

قلم | qalamna.ir :

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد مسیر جبهه‌های پشتیبانی در جنوب لبنان، یمن و عراق و پاسخ حتمی است.

براساس گزارش شبکه  خبری الجزیره، رهبر انصارالله یمن اظهار کرد تاخیر در پاسخ محور مقاومت به تنش‌آفرینی نظامی رژیم صهیونیستی صرفا مسأله‌ای تاکتیکی است و با این هدف است که پاسخ به دشمن موثرو کارآمد باشد. آمریکا و اروپا و تعدادی از کشورهای عربی تلاش می‌کنند ما را از واکنش منصرف کنند. این وظیفه امت اسلامی است که در قبال ظلمی که ملت فلسطین در معرض آن هستند موضعی اتخاذ کند.

وی تصریح کرد ترس یا اعمال فشار باعث منصرف شدن از تصمیم برای پاسخ به تنش‌های رژیم صهیونیستی نمی‌شود.

الحوثی گفت: جنایت ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس و فواد شکر، فرمانده جهادی بر تمام اوضاع تاثیر گذاشته است و نبرد با اسرائیل در اوج خود قرار دارد. جنایات اخیر دشمن، رهبرانی از امت اسلام را هدف قرار داد که نقشی متمایز و برجسته در حمل پرچم جهاد و رویارویی با دشمن اسلام و مسلمانان داشتند.

وی همچنین گفت پاسخ به رژیم صهیونیستی حتمی است و شک و تردیدی در آن نیست. تاکید بر پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی ایران در بالاترین رده‌های رهبری صورت گرفت و آنچه اتفاق افتاد (عملیات ترور)، قابل اغماض و چشم پوشی نیست. تماس‌ها و پیام‌ها و میانجیگری به طور مشخص برای تلاش جهت متقاعد کردن جمهوری اسلامی ایران به دادن پاسخی اندک و ساده و غیرموثر متوقف نشده است. در مقابل همه تلاش‌ها برای ارعاب و دادن مشوق‌ها، جمهوری اسلامی ایران موضعگیری واضحی گرفته است زیرا مسئله، خدشه به آبروی جمهوری اسلامی است که میهمانش در پایتختش ترور شده و به شهادت رسیده است.

عبدالملک الحوثی مواضع کشورهای عربی در قبال ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به باد انتقاد گرفت و تاکید کرد: باید مواضع قاطعانه‌تر و جدی‌تری در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کرد. به‌طور کلی موضعگیری کشورهای اسلامی تاسف‌بار است و بیانیه سازمان همکاری اسلامی نباید سقف موضعگیری کشورهای اسلامی باشد. برخی رژیم‌های عربی می‌توانند در کمترین کار ممکن، همکاری با دشمن صهیونیستی را متوقف کنند. چهار رژیم عربی به طور گستره با دشمن همکاری می‌کنند.

وی گفت: یک انجمن خیریه یا موسسه کوچک قادر است بیانیه‌ای بهتر از آنچه از سوی سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت ترور هنیه صادر شد، صادر کند. برخی رژیم‌های عربی می‌توانند در کمترین کار ممکن، همکاری با دشمن صهیونیست را متوقف کنند. چهار رژیم عربی به‌طور گستره با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند. برخی رژیم‌های عربی همچنان گروه‌های فلسطینی و درصدر آنها جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و سایر مجاهدان را در رده تروریسم طبق‌بندی کرده‌اند.

رهبر جنبش انصار الله یمن ادامه داد: برخی از این رژیم‌ها در صف حامیان دشمن اسرائیلی و جبهه پشتیبانی از صهیونیست‌ها در سطوح رسانه‌ای، سیاسی و مردمی قرار گرفته‌اند.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به سرسپردگی برخی رژیم های عربی به رژیم صهیونیستی و غرب و کنارگذاشته شدن آنها بعد از پایان تاریخ مصرفشان برای غربی ها و صهیونیست ها گفت: هراندازه یک  رژیم عربی به آمریکا و اسرائیل خدمت کند، از نظر آنها (آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها)، این رژیم ها تنها یک گاو شیرده بیش نخواهد بود که بعد از پایان بهره کشی، از شر آنها خلاص خواهد شد.

وی درباره انتخاب جایگزین شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: جنبش حماس یحیی السنوار را به جای شهید اسماعیل هنیه انتخاب کرد و انشاءالله بهترین جانشین برای بهترین سلف خود باشد. انتخاب السنوار با اجماع صورت گرفت که این مسأله حامل پیامی مهم و روشن برای دشمن صهیونیستی است. انتخاب وی تاکیدی بر ادامه جهاد و مبارزه و تداوم تاکید بر اصول و مبانی اساسی است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: جبهه حزب‌الله به عملیات پشتیبانی بسیار کارآمد و وارد کردن ضربات قدرتمند ادامه داده و بر قطعی بودن پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد خود تاکید دارد. پاسخ به عملیات ترور در ایران نیز قابل چشم‌پوشی نیست.

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد گسترش درگیری‌ها و سوق دادن آن به سمت یک جنگ منطقه‌ای یا چیزی کمتر از آن به نفع دشمن صهیونیستی نیست. تلاش دشمن صهیونیستی برای توسعه دامنه درگیری‌ها به نفع ملت فلسطین می‌باشد. دشمن صهیونیستی تا بدین لحظه موفق به تحقق اهداف خود نشده است و در آینده نیز متحمل شکست بیشتری خواهد شد.

او در گزارشی از نتایج عملیات‌های ضدصهیونیستی طی هفته جاری گفت: جبهه پشتیبانی یمن از مقاومت فلسطین، این هفته عملیاتی را با ۱۶ فروند موشک بالستیک و پهپاد انجام داد که بارزترین آنها، هدف قرار دادن دو ناوچه آمریکایی و سرنگون کردن یک پهپاد جاسوسی آمریکا از نوع  “MQ-۹” بود. تعداد کشتی‌های هدف قرار گرفته از سوی ارتش یمن از آغاز عملیات پشتیبانی از مقاومت فلسطین در باریکه غزه به ۱۷۷ کشتی رسیده است.با کاهش تردد کشتی‌های مرتبط با آمریکا یا انگلیس یا کشتی های حامل کالا برای دشمن صهیونیستی، بر میزان عملیات در دریا کاسته شده است و دشمن صهیونیستی از دریانوردی سود می‌برد و کاهش آن، یپروزی بزرگی برای نیروهای مسلح یمن و جبهه پشتیبانی یمن از مقاومت فلسطین به شمار می رود. از نتایج علنی و روشن عملیات پشتیبانی ما از مقاومت فلسطین در باریکه غزه، ورشکستگی بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی است و گزارش‌های رسانه‌ها نشان می‌دهد که همه فعالیت‌های آن به طور کامل متوقف شده است.

تاحوثی ادامه داد: حملات موشکی و پهپادی و نفوذ به فلسطین اشغالی با پهپادها از سوی حزب‌الله تاثیر منفی گسترده‌ای بر دشمن صهیونیستی گذاشته و محافل دشمن صهیونیستی ضربات حزب‌الله را یک چالش راهبردی بی سابقه برای تل آویو می دانند. در جبهه پشتیبانی عراق از مقاومت فلسطین نیز تصمیم بر ادامه عملیات علیه صهیونیست‌ها است. تصمیم به پاسخ به عملیات ترور رژیم صهیونیستی، یک تصمیم جمعی در سطح همه محور مقاومت و در سطح هریک از جبهه‌ها است.

ادامه دارد

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.