stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024
  • کد خبر : 477865
  • 24 مرداد 1403 - 14:15
0

«مقاومت در برابر غرب»؛ ویژگی عراقچی از نگاه ابوشریف

«مقاومت در برابر غرب»؛ ویژگی عراقچی از نگاه ابوشریف

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: وابستگی و تعهد آقای عراقچی به خط انقلاب و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقاومت در برابر غرب و جریان‌های غربی معروف و مشهور است.

قلم | qalamna.ir :

«ناصر ابوشریف» در گفت‌وگو با ایسنا در مورد معرفی «سید عباس عراقچی» به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای سکانداری وزارت خارجه و اینکه در صورتی که وی به عنوان وزیر خارجه بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرند رابطه جریان مقاومت با او چگونه خواهد بود؟ اظهار کرد: مسئله انتخاب و معرفی آقای عراقچی به عنوان وزیر خارجه یک مسئله داخلی ایران است و ما در مورد مسائل داخلی هیچ کشوری خصوصا ایران دخالتی نمی‌کنیم.

عراقچی توانمندی‌های خوبی را در سال‌های مذاکره با غرب نشان داد

وی با بیان اینکه ایران بر اساس منافع خود افرادی را انتخاب می‌کند تا آن افراد منافع کشور را در عرصه‌های بین‌المللی حفظ کند و ما به این موضوع احترام می‌گذاریم، ادامه داد: آقای عراقچی فرد بسیار معروفی هستند. مدت طولانی در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار بوده‌اند. فردی فوق‌العاده هستند و توانمندی‌های خوبی را از خود در سال‌های مذاکره با غرب نشان دادند.

«مقاومت در برابر غرب»؛ ویژگی عراقچی از نگاه ابوشریف
«سید عباس عراقچی»  وزیر امور خارجه پیشنهادی

مشی عراقچی در زمینه مقاومت در برابر غرب و جریان‌های غربی معروف است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تاکید بر اینکه بر اساس شناختی که از ایشان دارم در حوزه کاری خود در عرصه روابط بین‌الملل و امور مربوط به حوزه دیپلماسی فردی حرفه‌ای هستند، ادامه داد: ایشان معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند، فردی بسیار متدین و مذهبی هستند و وابستگی ایشان به خط انقلاب و مشی آن در زمینه مقاومت در برابر غرب و جریان‌های غربی معروف است.

ابوشریف تصریح کرد: ما برای ایشان آرزوی توفیق داریم و اگر ایشان انتخاب شوند به نظرم یک انگیزه بیشتری به روند فعالیت‌های سیاست خارجی ایران می‌بخشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.