stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 18 August , 2024
  • کد خبر : 478009
  • 27 مرداد 1403 - 18:24
0

پزشکیان تحت تاثیر زنبیل به دست‌ها نیست

پزشکیان تحت تاثیر زنبیل به دست‌ها نیست
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: در جلسه نوبت صبح و بعد از ظهر نمایندگان از فرصت ۱۵۰ دقیقه‌ای خود به عنوان مخالف و موافق استفاده کردند منتهی رئیس جمهور از فرصت دو ساعت و نیم خود استفاده نکرد و حدود یک ساعت از زمان او باقی ماند.

خبرآنلاین،براین اساس طبق درخواست دولت فرصت رئیس جمهور در اختیار نمایندگان مدافع قرار گرفت.فرشاد ابراهیم‌پور نماینده موافق کابینه پیشنهادی گفت: برخی از شروط وفاق انسجام ملی به عملکرد رئیس جمهور مربوط است. معتقدم خوب شروع کرده است و اولین گام نسبت به نیروهای مؤمن و انقلابی این باشد که سوءظن به پزشکیان نداشته باشند.

اهم اظهارات ابراهیم پور را بخوانید؛
*نیروهای انقلابی نباید پزشکیان را پیش داوری کنند و وابسته به جریان ۲۷ ساله سیاسی خاص بدانند. مواضع مقتدرانه و متواضعانه و استکبار ستیزانه او را می‌خواهیم که به فضل الهی تاکنون در این مسیر موفق عمل کرده است. انتخاب افراد مجرب و غیر سیاسی محور انتخاب او بوده و دکتر پزشکیان تحت تأثیر جریان سهم‌ها و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

*پس از شهادت رئیس جمهور خدوم کشورمان وضعیت اداری و کشور در حالت تعلیق قرار گرفته است و دولت هرچه زودتر باید شکل بگیرد و با قدرت در مسیر خدمتگزاری حرکت کند. کابینه معرفی شده انصافاً یک کابینه فراجناحی از همه طیف‌ها است. شاید تنها نبود برادران و خواهران اهل سنت در کابینه از جمله نقاط ابهام برانگیز آن باشد که طبق وعده رئیس جمهور مقرر است در سایر مناصب از این عزیزان استفاده شود.

*اما اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران حرف بی‌اساسی است که در آمیختن خون پاک مجاهدان اهل سنت در کردستان و بلوچستان و برجسته‌تر از همه در فلسطین مظلوم با سرداران دلباخته اهل بیت خط بطلانی از خون کشید که کردستان را از شر کومله و دموکرات با خون مجاهدان سنی در کنار شیعیان آزاد کرد.

*درخواست خاضعانه از رئیس جمهور اسلامی ایران و وزرا دارم که توجه ویژه به مظلوم خوزستان و مردم محروم در چهار سال آینده داشته باشند.

جباری: ساده زیستی و عمل به حرف‌ها را از نزدیک در آقای پزشکیان دیده‌ام
در ادامه جلسه علنی عصر امروز مجلس، رضا جباری، نماینده مردم مسجدسلیمان در موافقت با مشی کلی کابینه چهاردهم گفت: ساده زیستی و عمل به حرف‌ها را از نزدیک در آقای پزشکیان دیده‌ام. ایشان به منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا لبیک گفتند. مشارکت ۵۰ درصدی مردم، مسئولیت رییس‌جمهور را سنگین می‌کند.

اهم اظهارات جباری را بخوانید؛
*هرچه سریعتر باید دولت تشکیل شود تا مقداری از مشکلات مردم حل شود. بیکاری، کمبود بهداشت و درمان و مشکلات معیشتی، امروز در کشور وجود دارد.
*به دلیل عدم اجرای قوانین هنوز مشکلات در کشور وجود دارد. چشم ۸۵ درصد فعالان درمان در بخش دولتی به اصلاح قوانین بهداشت و درمان از سوی رییس‌جمهور است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.