stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
  • کد خبر : 478168
  • 31 مرداد 1403 - 14:17
0

ماجرای توزیع شب‌نامه توسط دبیرکل جمعیت رهپویان در مجلس

ماجرای توزیع شب‌نامه توسط دبیرکل جمعیت رهپویان در مجلس
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: روز گذشته در بررسی برنامه‌های کابینه حاشیه‌های مهمی مطرح شد. از جمله آن توزیع شب‌نامه‌ای علیه صالحی‌امیری بود. هم‌میهن، یکی از موضوعات را علیرضا سلیمی، ناظر هیئت‌رئیسه مطرح کرده و در انتقاد به برخی لابی‌گری‌ها و سهم‌خواهی‌ها به ورزای پیشنهادی هشدار داد: «ضمن قدردانی از هیئت‌رئیسه مجلس که اجازه ندادند راهروهای مجلس محل رفت و آمد برخی از افراد کاسب برای لابی‌گری شود، باید متذکر شوم برخی از افراد کاسب یا دلال یا عاشق پست از یکی دو روز اخیر شروع به ارسال پیامک‌هایی برای نمایندگان کردند. آنها چه تصوری از مجلس یا نمایندگان دارند که اینگونه به دنبال دلالی هستند.

 

برخی از این دلالان ساعت پایانی شب با نمایندگان تماس می‌گیرند که با فلان وزیر جلسه داریم و به وزرا توصیه می‌کنم مراقب این پوست خربزه‌ها باشند و در جلسات اینگونه شرکت نکنند و مجلس نیز حتماً با دقت و جدیت تابع مسائل فنی و تخصصی است و اجازه نمی‌دهد برخی افراد با لابی‌گری و فرصت‌طلبی به پست و مقامی برسند.» اما حاشیه‌ای مهم‌تر، توزیع شب‌نامه‌ای علیه صالحی‌امیری، وزیر پیشنهادی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجلس بود.

 
 
 

این شب‌نامه که بخشی از گزارش وزارت اطلاعات درباره وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان بود، روی میز نمایندگان قرار گرفت و پایه نطق و مخالفت علی خضریان، نماینده تهران و عضو جبهه پایداری انقلاب شد.
اما توزیع آن مورد اعتراض برخی از نمایندگان نیز قرار گرفت و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز به آن واکنش نشان داده و گفت: «برادری که این را توزیع کرد و خودش مطلع بود که باید اجازه بگیرد و توزیع کند به صندلی ۴ هم مراجعه کرده و اجازه توزیع ندادند اما توزیع شد. او خلاف آیین‌نامه عمل کرده است.» مالک شریعتی‌نیاسر، نماینده تهران و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اعلام کرد که از دستورالعمل مطلع نبوده است. قالیباف در ادامه تاکید کرد: «من نمی‌خواستم اسم شما را ببرم. خودت بلند شدی. جنابعالی هم مطلع بودی، هم قانون را می‌دانستی و هم به شما گفته بودند که این را توزیع نکن.»

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.