stat counter
تاریخ : جمعه, ۲ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 23 August , 2024
  • کد خبر : 478219
  • 01 شهریور 1403 - 14:24
0

ژنرال صهیونیست: جنگ فرسایشی با حماس و حزب‌الله یعنی فروپاشی اسرائیل در کمتر از یک سال

ژنرال صهیونیست: جنگ فرسایشی با حماس و حزب‌الله یعنی فروپاشی اسرائیل در کمتر از یک سال

به گفته یک ژنرال صهیونیست در صورت تداوم جنگ فرسایشی با جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی در کمتر از یک‌ سال رو به فروپاشی خواهد رفت.

قلم | qalamna.ir :

اسحاق بریک، ژنرال نیروهای ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «یوآو گالانت (وزیر جنگ این رژیم) متوجه شده که ما در حال غرق شدن در باتلاق غزه هستیم و سربازان خود را بدون دستیابی به هدف اعلام شده جنگ یعنی نابودی حماس از دست می‌دهیم».

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وی در ادامه افزود: «درصورتی که جنگ فرسایشی با حماس و حزب الله تداوم یابد، اسرائیل در کمتر از یک سال به سمت فروپاشی سوق داده خواهد شد.»

بریک همچنین گفت: به نظر می‌رسد اخیراً گالانت از خواب بیدار شده و در کمیته خارجی و امنیت کنست اعلام کرده پیروزی قطعی دست‌یافتنی نیست زیرا در حال از دست دادن نیروهای خود هستیم بدون آنکه به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: تمام راهکارهای سیاسی و نظامی، اسرائیل را به سمت پرتگاه سوق می‌دهد، اسرائیل وارد یک مارپیچ شده که وجود آن را تهدید می‌کند و به زودی به نقطه بی‌بازگشت خواهد رسید.

این ژنرال صهیونیستی همچنین تصریح کرد اضافه کردن شروط جدید به مذاکرات توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس و بازگردان اسرا مسیر دستیابی به توافق را دشوارتر کرده است.

پیش از این یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفته بود که نتانیاهو در مسیر تلاش‌ها برای دستیابی به توافق مبادله اسرا با جنبش حماس مانع‌تراشی می‌کند.

وی افزود: کاری که نتانیاهو درباره اضافه کردن شروط جدید به مذاکرات انجام داد تخریب عامدانه و خطرناک معامله است و باید دست از این اقدامات بردارد.

پیشتر نیز بریک گفته بود: نتانیاهو نتایج مذاکرات را از بین می‌برد و زندگی اسرا و اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد. نتانیاهو، هالوی و گالانت درباره ضرورت ماندن در محور فیلادلفیا فریبکاری می‌کنند و این درحالی است که ارتش می‌گوید ماندن در این محور بی‌فایده است. محور فیلادلفیا به یک میدان مین در توافق تبدیل شده و عدم آزادی اسرا ممکن است منجر به کشته شدن آنها و جنگ منطقه‌ای شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از کشف و انتقال اجساد ۶ اسیر صهیونیست از غزه خبر داده بودند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.