stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 479648
  • 03 مهر 1403 - 2:18
2

قیمت چانگان در بازار به کارخانه نزدیک شد

قیمت چانگان در بازار به کارخانه نزدیک شد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: پس از آزادسازی واردات خودرو به کشور، چانگان با سر و صدای زیادی توسط شرکت سایپا به خاک کشور رسید و در ابتدا قیمت‎‌های عجیب و غریبی پیدا کرد. اما سقوط قیمت چانگان CS35 در بازار همچنان ادامه دارد و به نرخ کارخانه نزدیک شده است.

تجارت نیوز، پس از آغاز تحویل خودروهای وارداتی سایپا یعنی نسل جدید چانگان CS35 در سال گذشته، خریداران آن نرخ‌های عجیب و غریبی برای آن در بازار تعیین کردند و برخی در سودای فروش ۱۲ میلیارد تومانی آن هم بودند. اما اکنون با رکود عمیق بازار این فروشندگان به اهداف سودجویانه خود نرسیدند و قیمت چانگان CS35 سقوط قابل توجهی را تجربه کرده است. 

چنانکه امروز ۲ مهر ۱۴۰۳ ارزش مدل فول ۲۰۲۴ این خودروی چینی با افت ۲۵ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان رسیده تا اختلاف آن با نرخ کارخانه به کمترین میزان خود تا کنون، یعنی ۲۷۸ میلیون تومان برسد.البته چانگان CS55 همچنان اختلاف نیم میلیارد تومانی خود را حفظ کرده است. در حالی که این خودرو در کارخانه یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان قیمت خورده، در بازار امروز به‌رغم افت دو میلیون تومانی دو میلیارد و ۶۸ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود. 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.