stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 7938
  • 21 مهر 1394 - 11:23
5

خباز: مردم نگران نحوه برگزاری انتخابات از سوی فرمانداران احمدی‌نژادی هستند

خباز: مردم نگران نحوه برگزاری انتخابات از سوی فرمانداران احمدی‌نژادی هستند

یک نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: نباید انتظاری که از استانداران دولت خاتمی داشتیم را از استانداران دولت روحانی داشته باشیم.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا خباز درباره نارضایتی مردم از برخی استانداران گفت: بار‌ها ما با این مسئله مواجه شدیم که مردم استانداران دولت روحانی را با استانداران دولت خاتمی مقایسه می‌کنند؛ در حالی که معتقدم نباید انتظاری که از استانداران دولت خاتمی داشتیم را از استانداران دولت روحانی داشته باشیم.

وی افزود: وقتی عبدلله نوری وزیر کشور آقای خاتمی شد٬ در پانزده روز ۲۸ استاندار را عضو کرد و بعد وارد مجلس پنجم شد و گفت حالا من را استیضاح کنید. من ماموریتم را انجام دادم و اگر استیضاح هم بشوم دفاع جانانه‌ای نخواهم کرد چون وزیر بعدی که بیاید استانداران قدرتمند من را تغییر نخواهد داد و بعد از آقای نوری، موسوی لاری آمد و دولت طولانی هم داشت.

خباز با اشاره به اینکه نباید انتظار داشته باشیم روحانی شبیه خاتمی باشد٬ خاطرنشان کرد: اینکه رحمانی فضلی را با عبدلله نوری مقایسه کنیم٬ اصلا انتظار درستی نیست.

وی با اشاره به اینکه دوران نمایندگی خود را در کنار حسن روحانی کار کردم و معتقدم روحانی اصولگرایی است که بهتر از اصلاح‌طلبان مطالبات اصلاح‌طلبان را پیگیری می‌کند٬ اما نباید سطح انتظارات از ایشان در سطح انتظار از دولت خاتمی باشد و باید با دولت هاشمی مقایسه شود که از هر دو جناح استفاده کرده بود.

این نماینده ادوار مجلس به مجلس چهارم و پنجم اشاره کرد که در آن زمان دو فراکسیون مجلس برای هیئت رئیسه لیست منتشر می‌کردند و در ادامه خاطرنشان کرد: حسن روحانی تنها فرد مشترک دو لیست اصلاح‌طلب و اصولگرا بود.

خباز با اشاره به بالا رفتن سطح انتظارات مردم بعد از دولت خاتمی گفت: به‌هر حال انتظار مردم از دولت بالا‌تر بود٬ چنانچه بسیاری از همشهریان ما از تغییر نکردن فرمانداران گله‌مندند و اعتقاد دارند نباید انتخابات را فرماندار احمدی‌نژادی برگزار کند. این هم در حالی بود که من خودم در دولت بودم. سطح توقعات از روحانی باید در حد یک اصولگرا باشد که به انتظارت اصلاح‌طلبان هم پاسخگو باشد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.