stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 8176
  • 22 مهر 1394 - 14:17
5

رهبر انقلاب: دلسردکردن جوانان از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌

رهبر انقلاب: دلسردکردن جوانان از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان جوان فرمودند: مراکز علمی که شاخص پیشرفت های علمی را مشخص می کنند به نفع جمهوری اسلامی شهادت میدهند ولی حضرات در تریبونهای رسمی و غیررسمی انکار می کنند و توهم می شمارند.

قلم | qalamna.ir :
رهبر انقلاب صبح چهارشنبه در دیدار شرکت کنندگان در نهمین همایش ملی نخبگان فردا تاکید کردند: دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌.
 
 ایشان خطاب به نخبگان جوان فرمودند: نخبگی خود را از خدا و انقلاب بدانید، از تأمین‌کنندگان امنیت بدانید. پیکر شهید همدانی وقتی رفت همدان، همه‌ی شهر آمدند تشییع. اینها اسمی ندارند و یک تعدادی معروف می‌شوند اما دارند امنیت را برای من و شما حفظ می‌کنند. آنجا که امنیت نیست هیچ چیز نیست.
 
رهبر معظم انقلاب به نخبگان جوان توصیه کردند: در اردوهای جهادی شرکت کنید. با مشکلات مردم که از دید مسئولان دور می‌ماند آشنا شوید. اردوهای جهادی به مراتب بهتر و شرافتمندانه‌تر و مفیدتر از اردوهایی است که معمول است می‌برند اروپا.
 
رهبر انقلاب: دلسردکردن جوانان از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌
 
ایشان فرمودند: مرعوب غرب نشوید. ایران امروز با آمریکای ۳۵ سال بعد از استقلال، زمین تا آسمان فرق دارد؛ شما به مراتب از آنها جلوترید. نسل جوان دوره‌ی ما می‌تواند این افتخار را برای خود به ثبت برساند که توانست کشور را به مراتب بالای پیشرفت علمی برساند.
 
شرکت کنندگان در نهمین همایش ملی نخبگان فردا صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
 
دکتر ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه ی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این بنیاد پرداخت.
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.