stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 8227
  • 23 مهر 1394 - 11:16
1

دستمال سبز حاجت بر زانو و ساق اشکان دژاگه+تصویر

اشکان دژاگه ، او این روزها سخت ترین روزهای زندگی فوتبالی اش در تیم ملی ایران را پشت سر می گذارد.

قلم | qalamna.ir :
اشکان دژاگه ستاره محبوب و دوست داشتنی تیم ملی فوتبال ایران شاید سخت ترین روزهای فوتبالی اش را همچنان سپری می کند. او در چند ماه گذشته و بعد از جنجال هایی که برای خالکوبی هایش به پا شد ، تمرکز زیادی روی بازی های ملی اش نداشته است.
 
او که پلی میکر تیم کارلوس کروش است ، بعد از جنجالی که اعضای مستعفی کمیته اخلاق به خاطر خالکوبی های روی دستش به راه انداختند ، تمرکزش را از دست داد. اشکان که حالا به عکس گذشته و سر لجبازی دیگر دستش را نمی پوشاند ، در زمین عصبی بازی می کند و در بازی با ژاپن هم نشان داد دارد تمام تلاشش را می کند که یک گل بزند و از زیر فشارهای این روزها خارج شود. او از دست دادن پنالتی و ضربه برگشت آن این قدر عصبی بود که با گل شدن توپ ترابی حتی خوشحالی نکرد و برای لحظه ای شاکی از این بود که چرا خودش گل نزده است.
 
خبرآنلاین؛ اشکان در بازی با ژاپن پارچه سبز نذری به پایش بسته. عکس زیبایی که فرشاد عباسی استاد عکاسی ورزشی ایران شکارش کرده و در اینستاگرامش منتشر کرده است. احسان که اصالتا بچه خیابان صفی علی شاه تهران ، از محله های مذهبی تهران است ، در ۵ سالگی به همراه پدر و مادرش به آلمان رفته و آنجا بزرگ شده ، او در فرهنگی دیگر بزرگ شده اما فرهنگ های ایرانی خانواده اش را هم مثل زبان فارسی ، بخوبی اموخته است.
 
دستمال سبز حاجت بر زانو و ساق اشکان دژاگه+تصویر
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.