stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 95030
  • 22 فروردین 1399 - 9:24
1

مجازات آنی مرد زورگو در خیابان

مجازات آنی مرد زورگو در خیابان

مرد جوانی که در خیابان به یک مرد سالخورده حمله ور شده بود با دخالت یک جوان دیگر به سزای عملش رسید.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرد جوان زورگویی که اقدام به ضرب و شتم یک مرد سالخورده کرده بود مجازات عمل خود را فورا دریافت کرد. یک مرد جوان دیگر که شاهد درگیری این مرد زورگو با پیرمرد بود بلافاصله وارد عمل شد و او را مورد تنبیه قرار داد.
تصاویری که از دوربین مدار بسته تهیه شده است درگیری مرد زورگو با مرد سالخورده را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر این مرد که پیراهن مشکی بر تن دارد در حال پرتاب مشت به سمت صورت مرد سالخورده دیده می‌شود. در حالی که پیرمرد سالخورده در مقابل این مرد توانایی مقاومت ندارد و ضرابت مشت به سر و صورت او برخورد می‌کند ناگهان یک مرد جوان از راه رسیده و به جوان زورگو حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: حرکت استثنایی پلنگ برای شکار میمون!

در یکی دیگر از تصاویر منتشر شده در حالی که مرد زورگو پس از حمله مرد جوان در کف خیابان روی زمین افتاده دیده می‌شود. این تصویر مرد سالخورده و تعدادی از شاهدان عینی را که نظاره گر این صحنه هستند نشان می‌دهد.

بنا به گفته شاهدان عینی پس از درگیری لفظی مرد زورگو با مرد سالخورده، این پیرمرد ساکی را که در دست داشت به سمت صورت این جوان پرتاب کرد. در ادامه مرد زورگو با چند ضربه مشت به سمت پیرمرد حمله ور شد. در این لحظه بود که یک جوان ورزشکار از راه رسید و با حمله به جوان زورگو او را نقش بر زمین کرد. هنوز علت درگیری فیزیکی اولیه مشخص نشده است. این تصاویر اولین بار در فیسبوک منتشر شد. محل وقوع این درگیری یکی از خیابان‌های شهر ” روزاریو” واقع در استان سانتافه در شمال شرقی آرژانتین بود.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.